Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De outlook bestanden met je mails en adresboek staan normaal gezien in je profielmap.

Als je dus de map C:\Users\jouw naam hebt gekopieerd (of de volledige map C:\Users), zou je ook de outlook bestanden moeten mee hebben.

• Reacties 311
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
ik heb Ubuntu geprobeerd, maar dan wil de pc niet opstarten.
Wat bedoel je hiermee?

Lukt het niet om ubuntu op te starten vanaf de cd?

Als de pc opstart vanaf de ubuntu cd, moet je kiezen voor ubuntu uitproberen.

Dan gaat alles vanaf de cd, wordt er aan je harde schijf niet geraakt en kan je in principe alle gegevens van de harde schijf overzetten naar een externe schijf.

Als je ubuntu gaat installeren, en je kiest voor een dual boot zodat windows ook beschikbaar blijft, kan je ook je gegevens overzetten.

Geplaatst:

Ik ga het proberen!

- - - Updated - - -

Maar hoe kom ik in een venster dat ik kan kiezen voor Ubuntu uitproberen?

- - - Updated - - -

Maar hoe kom ik in een venster dat ik kan kiezen voor Ubuntu uitproberen?

nu druk ik F8 en krijg dan het venster Windows foutherstel, waarin ik alleen kan kiezen voor het opstarten van Windows in veilige modus alleen of met netwerkmogelijkheden of met opdrachtprompt, of ik kan Windows normaal starten.

Geplaatst:

Ik heb een foto gemaakt van het scherm van de pc zover als ik kom, maar Jammer genoeg kan ik met mijn i-pad niets meer toevoegen aan een bericht. Ook geen smileys meer, ik snap niet hoe dat kan...... :(

Dan maar een beschrijving van het scherm zover als ik gekomen ben:

via CMOS Setup Utility ben ik naar Boot Sequence gegaan en heb nu op 1ste Boot Device gezet: [CD/DVD:P1-HL-DT-ST]

Vervolgens op F10 gedrukt.

maar de pc blijft opstarten als voorheen ondanks dat dvd met Ubuntu in de pc zit.

Wat doe ik nu nog verkeerd???

ik zie dat de foto toch is bijgevoegd :)

post-41755-1417705427,2526_thumb.jpg

Geplaatst:

Je moet de ubuntu schijf plaatsen in je cd/dvd rom.

Dan je PC herstarten.

Op een gegeven moment zie je de tekst: druk op een willekeurige toets om op te starten vanaf cd/dvd".

Druk dan op een willekeurige toets.

lukt het zo?

Geplaatst:

Ik doe als volgt:

De Ubuntuschijf zit in de pc, ik start op, dan druk ik op F8 en krijg bijgevoegd scherm.

ik ga naar de tweede optie en enter en dan kom ik weer in het scherm van Windows Foutherstel.

post-41755-1417705427,3323_thumb.jpg

Geplaatst:

In bericht 116 stond de dvd-rom nog als first boot zoals het hoort.

In de afbeelding in bericht 118 is het je harde schijf die terug als first boot staat.

Als je in het BIOS de DVD-rom als eerste hebt staan SAVE je dan ook die instelling voor je afsluit?

Je moet ook na het opstarten helemaal niet op de F8 toets drukken maar op een willekeurige toets zoals spatiebalk als de tekst

druk op een willekeurige toets om op te starten vanaf cd/dvd".
verschijnt.
Geplaatst:
In bericht 116 stond de dvd-rom nog als first boot zoals het hoort.

In de afbeelding in bericht 118 is het je harde schijf die terug als first boot staat.

Als je in het BIOS de DVD-rom als eerste hebt staan SAVE je dan ook die instelling voor je afsluit?

ja, ik drukte op F10.

het gekke is, dat als ik nu weer naar het scherm van bericht 116 ga, CD/DVD nog steeds bovenaan staat, maar in het scherm van bericht 118 op de tweede plaats. Zou dat. Reden Ijn waarom het niet lukt om van de cd af te starten?

Ik krijg nooit de tekst: druk op een willekeurige toets om op te starten vanaf cd/dvd. :(

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.