Ga naar inhoud

PC is erg traag.

Aanbevolen berichten

Hoe je een ubuntu live cd aanmaakt en gebruikt, kan je lezen in deze handleiding.

waarom het niet lukt om van de cd af te starten?

Ik krijg nooit de tekst: druk op een willekeurige toets om op te starten vanaf cd/dvd. :(

Heb je de cd gebrand zoals in de handleiding?

Dus met brandsoftware de cd branden via de functie image branden

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 311
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kan je eens op een andere pc proberen of daarmee vanaf de ubuntu cd kan opstarten?

Als dat lukt, weten we zeker dat de schijf goed is.

Ik heb het toch niet durven vragen. Misschien zijn ze bang dat er iets met hun pc gebeurt en willen ze het toch niet weigeren.

ik heb wel een nieuwe dvd gebrand en uitgeprobeerd, maar zonder resultaat. Daarna nog met een memorystick geprobeerd, ook niet gelukt :(

Normaal toont het scherm van bericht 118 de volgorde die je in het scherm van 116 hebt ingesteld.

Het scherm van bericht 118 blijft zijn eigen volgorde houden, terwijl ik 116 wel heb kunnen veranderen. Dat geeft me ook weinig vertrouwen in dat het zal kunnen lukken.

ik wil het er maar bij laten en kijken of ik de pc met jullie hulp weer goed kan krijgen.

Wat is eigenlijk het verschil tussen windows herinstalleren en de pc in fabrieksstand terugzetten, of is daar geen verschil tussen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows herinstalleren en pc in fabrieksstand zetten is wat de termen aangeven.

Windows herinstalleren is een volledig nieuwe installatie van windows.

Daarna moet je nog alle drivers (chipset, video- en geluidskaart, netwerkadapters, ...) installeren en alle gewenste software.

Als er bij de aankoop al software van de fabrikant op stond, ben je die natuurlijk wel kwijt.

Herstel naar de fabriekstoestand is de pc terugzetten in de toestand zoals hij de fabriek verlaten heeft.

In de meeste gevallen is dan windows al geinstalleerd alsook de nodige drivers en de software van de fabrikant.

Terugzetten naar de fabrieksinstellingen is sneller gedaan dan een herinstallatie van windows en het bespaart je de zoektocht naar de juiste drivers.

Als je nog de mogelijkheid hebt om terug te keren naar de fabrieksinstellingen, is dit zeker te verkiezen boven een windows herinstalltie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.