Ga naar inhoud

PC is erg traag.

Aanbevolen berichten

• Reacties 311
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

O sorry, ik zie je antwoord nu pas, ik zat nog op pagina 13 :D

Inmiddels ben ik bezig met de updates van Windows.

ik heb mn documenten en afbeeldingen teruggezet en zelfs mijn persoonlijke mappen incl. agenda en adressenbestand heb ik weer terug.

ik ga zo even kijken of ik nu wel een herstelpunt kan maken.........ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die beveiligingsupdate voor IE 9 mag je vergeten want die is niet meer van toepassing.

IE 10 werd geinstalleerd voor de update van IE 9 en bijgevolg is het normaal dat die mislukt.

Als je weer naar updates gaat zoeken, zal deze update er niet meer bij staan.

Welke foutcode krijg je bij de mislukte update voor het .Net framework (KB2742599)?

De fix it die je hebt geprobeerd, was dat degene die je kreeg aangeboden toen je klikte op de link voor ondersteuning bij de fout?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierbij nog wat vragen.

In bericht 116 stond de dvd-rom nog als first boot zoals het hoort.

In de afbeelding in bericht 118 is het je harde schijf die terug als first boot staat.

Dit is nu nog steeds zo. Is dat normaal?

- - - Updated - - -

Bij de schijfcontrole in bericht 26 waren er 7 beschadigde clusters vervangen.

Is dit schadelijk voor het functioneren van de harde schijf?

In bericht 15 moest ik Java6Update 18 verwijderen.

Die staat er nu ook weer. Zal ik hem weer verwijderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als in het BIOS de dvd-rom als eerste boot device staat, moet je normaal vanaf een cd kunnen opstarten zonder extra manipulatie. Als er bij het opstarten een opstartcd (bootable cd) in de lade zit, krijg je normaal de melding dat je op een willekeurige toets moet drukken om vanaf de cd op te starten.

Dat kan je voor de zekerheid eens uittesten.

Als de andere optie eerst de harde schijf weergeeft, zal het wel ok zijn veronderstel ik. Eigenlijk heb ik er nooit op gelet hoe het bij mij is maar ik zal het thuis eens nakijken.

De schijfcontrole mag je opnieuw doen, dat kan zeker geen kwaad.

Open de verkenner en klik met rechts op de C schijf.

Kies in het menu onderaan voor eigenschappen en open dan de tab extra.

Bovenaan bij foutcontrole klik je op nu controleren.

Vink beide vakjes aan en klik op start.

Dan krijg je de melding dat de schijf in gebruik is en ook de vraag om de controle uit te voeren bij de volgende opstart.

Klik hier op ja, sluit alle openstaande programma's en herstart de pc.

De schijfcontrole zal nu worden uitgevoerd alvorens Windows op te starten.

Na afloop krijg je een overzicht van de toestand van de schijf en de pc zal verder opstarten.

Natuurlijk mag je die Java6Update 18 opnieuw verwijderen. Bij de installatie was java 6 update 18 de recentste versie maar nu is die al redelijk gedateerd. We Java zit ondertussen al aan versie 7 update 21.

Download Java Runtime Environment (JRE) 7 Update 21.

• Selecteer "Accept License Agreement"
  • Klik op de jre-7u21-windows-i586.exe link en bewaar het naar je Bureaublad.
  • Sluit alle programma's die eventueel open zijn - Zeker je web browser!
  • Ga dan naar Start > Configuratiescherm > Software of Start > Configuratiescherm > Programma's en onderdelen (bij Vista) en verwijder alle oudere versies van Java uit de Softwarelijst.
  • Vink alles aan met Java Runtime Environment (JRE of J2SE) in de naam.
  • Klik dan op Verwijderen of op de Wijzig/Verwijder knop.
  • Herhaal dit tot alle oudere versies verdwenen zijn.
  • Na het verwijderen van alle oudere versies, herstart je pc.
  • Dubbelklik vervolgens op jre-7u21-windows-i586.exe op je Bureaublad om de nieuwste versie van Java te installeren.
  • Na de installatie mag je het bestand jre-7u21-windows-i586.exe weer verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.