Ga naar inhoud

PC is erg traag.

Aanbevolen berichten

We gaan proberen om ook de herstelpartitie over te zetten zodat je later eventueel nogmaals terug kan naar de fabrieksinstellingen.

Met een beetje handigheid moet het lukken op de nieuwe schijf in te bouwen.

Daarna kan je met het schijfbeheer de nieuwe schijf indelen zoals de huidige.

Ik zal ondertussen eens kijken of ik een handleiding in elkaar kan steken om de eigenlijke overzetting uit te voeren maar dat kan wel enkele dagen duren want het is redelijk druk op het ogenblik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 311
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hier is dus niks op te zien :sad

Als je verder geen problemen meer hebt, is het eigenlijk van weinig belang wat er in het raooprt staat.

Je kan eventueel je harde schijf ook nakijken met HD Tune.

Download HD Tune en sla het bestand op.

Installeer HD Tune en start deze na de installatie op.

HDTune-error-scan.png

Vervolgens ga je naar het tabblad Error Scan, selecteer de harde schijf die je wil controleren en druk op Start.

De controle kan een hele tijd in beslag nemen afhankelijk van de grootte van de te controleren harde schijf.

Wat is het resultaat van deze test?

Ik heb deze test nog eens geprobeerd en nu lukte het wel.

ik kreeg 6 rode blokjes, die allen in de eerste drie regels zaten, verder waren ze groen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kreeg 6 rode blokjes, die allen in de eerste drie regels zaten, verder waren ze groen.
Die rode blokjes zijn dus beschadigingen op de schijf :sad

Windows staat aan het begin van de schijf, net waar de beschadigingen zich ook bevinden.

Het kan zijn dat de schijf nog een tijdje meegaat maar windows heeft last van de beschadigingen en dus is het toch beter om de schijf te vervangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.