Ga naar inhoud

PC is erg traag.

Aanbevolen berichten

• Reacties 311
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

[ATTACH=CONFIG]26719[/ATTACH]

Ik heb schijfcontrole gedaan, maar het overzicht gemist, Windows was al opgestart :sad en het mapje video's is leeg.

Ook de afbeeldingen bij de e-mails kan ik niet binnenhalen.

Hierboven het overzicht van schijfbeheer. Misschien is het schijf 1?

De externe schijf is een Medion Drive-n-go.

Je moet de externe schijf nog een letter toekennen. Je kan weer de I nemen zoals vroeger.

Normaal kan je dan de Drive-n-go weer zien in de verkenner en zal ook de backup weer werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In bericht 198 schreef je over mijn lege videomapje:

Dat zou me sterk verwonderen tenzij de ontbrekende video's (gedeeltekijk) op de beschadigde stukken van de oude schijf stonden. In dat geval kan het zijn dat er iets is fout gegaan.

Ik heb het gecontroleerd op de externe schijf, daar staan de video's wel op.

Is er dan toch iets mis gegaan met het klonen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het gecontroleerd op de externe schijf, daar staan de video's wel op.

Is er dan toch iets mis gegaan met het klonen?

Windows was al opgestart :sad en het mapje video's is leeg.

Tenzij jij die video's vanuit de bibliotheek "video's" bekeek, het kan dus zijn dat die video's gewoon in een andere map staan.

Als die op je andere schijf nog aanwezig zijn kan je die gewoon kopiëren naar de nieuws schijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik in het configuratiescherm iets ga doen, vraagt de pc nu steeds of ik toestemming wil geven om veranderingen aan te brengen
Dit hoort bij de UAC (user access control) en kan je uitschakelen in het beveiligingscentrum.

De fout kan veroorzaakt worden doordat andere programma's ook de externe schijf gebruiken op het ogenblik dat je de backup maakt.

Je kan best alle toepassingen sluiten voordat je een backup start.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.