Ga naar inhoud

PC is erg traag.

Aanbevolen berichten

• Reacties 311
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb geprobeerd om dat toestemming vragen uit te schakelen, maar ik kom er niet achter hoe dat moet

Ga naar Configuratiescherm - Gebruikersaccounts en Ouderlijk toezicht - gebruikeraccounts

Klik dan op Gebruikersaccountbeheer in- of uitschakelen

Gebruik Gebruikersaccountbeheer (UAC) om uw computer beter te beveiligen moet je uitvinken.

Klik OK en bevestig je keuze indien gevraagd.

Ook weet ik niet of alle toepassingen gesloten zijn of hoe ik dat moet doen.
Gewoon alle vensters sluiten en dan pas de backup starten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alles nog eens doorgenomen en dat backup probleem had je toch al voor de schijf gekloond werd en met outlook was er voordien ook al een probleem, of vergis ik mij?

Kan je eens nakijken wanneer de laatste geslaagde backup is geweest?

Dat kan je doen door naar de datum te kijken van de backup bestanden op de externe schijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste backup is van 3 juni 2012. Daarna heb ik wel mijn foto's en documenten regelmatig op de externe schijf gezet, maar nooit een volledige backup gemaakt. Ik denk zelfs dat het me toen al niet (meer) lukte en ik dacht dat het aan mezelf lag......

Dat back-upprobleem had ik dus al voor het klonen.

Problemen met het downloaden van afbeeldingen in de berichten van outlook had ik niet voor het klonen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke versie van outlook gebruik je?

Voor outlook 2010 kan je het volgende nakijken.

Open outlook en ga naar bestand - opties.

Klik onderaan op vertrouwenscentrum en dan op de knop voor de instellingen van het vertrouwenscentrum.

Klik op automatische downloads en haal het vinkje weg bij de melding afbeeldingen niet automatisch downloaden bij html mailberichten of RSS items.

Klik OK en dan nogmaals OK

Herstart outlook.

Wat betreft gratis backup programma's heb je een tamelijk uitgebreide keuze.

DriveImage free

Paragon Backup & Recovery Free (handleiding)

EASEUS ToDo Backup (Free) (handleiding)

Syncback free

Macrium Reflect FREE Edition (handleiding)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik office 2007.

ik probeerde via help van Outlook uit te vinden hoe ik die instelling van afbeeldingen automatisch downloaden kon aanpassen, maar dee helpfunctie opent ook al niet. Ik krijg de melding dat er een probleem is met geinstalleerde help-bestanden, herstel de installatie van Office en probeer het opnieuw.

ik heb de cd van Office erin gedaan en laten herstellen. Echter dat heeft niet geholpen.....

Ik weet het niet, maar is dit niet lagzamerhand een hopeloos geval? Ik begin de moed te verliezen dat het nog goed komt met de pc. Wat denk jij ervan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.