Ga naar inhoud

PC is erg traag.

Aanbevolen berichten

• Reacties 311
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als je op de tablet dezelfde outlook versie gebruikt, zit het probleem wel degelijk bij de instellingen van je outlook.

Je kan dan de tablet naast de pc leggen en alle instellingen van outlook 1 voor 1 overlopen en de instellingen die verschillen, pas je aan op de pc.

Dit is tijdrovend en arbeidsintensief maar het zou kunnen het probleem oplossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik merkte dat er nog meer functies zijn die niet meer werken, bv de helpfunctie.

ik heb de Windows cd erin gedaan en geprobeerd die te laten upgraden. Lukte (weer) niet omdat servicepack 1 er al opstaat. Deze geprobeerd te verwijderen volgens je instructies in bericht 98. Ik kwam een heel eind maar op het laatst krijg ik de melding dat er fouten zijn en dat hij opnieuw gaat configuren. Hij draaide steeds in een kringetje rond, ik kreeg steeds dezelfde schermen met foutmelding opnieuw opstarten en afsluiten en opnieuw configuren. Uiteindelijk heb ik hem opnieuw opgestart en kreeg de melding dat het verwijderen van servicepack 1 niet gelukt was.

ik wil dat vergelijken van de instellingen van outlook wel doen, maar ik ben toch bang dat er meer aan de hand is. We zijn er ook niet achter gekomen waarom pc geen backups wil maken.

Ik word er een beetje moedeloos van......

- - - Updated - - -

En als ik Windows nu helemaal opnieuw laat installeren, wat ben ik dan allemaal kwijt?

Is dat uiteindelijk niet een betere optie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.