Ga naar inhoud

PC is erg traag.

Aanbevolen berichten

Ik heb het geprobeerd, maar ik denk dat Wondows toch te erg beschadigd is.

Het hele proces verliep eerst goed.

Toen kreeg ik een scherm met de volgende tekst:

"Kan Windows niet configureren om op de hardware van deze pc te kunnen worden uitgevoerd"

Na opnieuw opstarten kwam de volgende tekst:

"De installatie is niet voltooid, start de installatie opnieuw als u Windows op deze pc wilt installeren"

Na opnieuw opstarten, kreeg ik weer dit laatste scherm.

Ik heb daarna nog geprobeerd van de recovery cd op te starten, maar kreeg toen de melding:

"Upgrade lukt niet.

Compatibiliteitsrapport: Pc is met Windows installatieachijf opgestart. Verwijder de installatieachijf en start de pc opnieuw op, zodat Windows normaal wordt gestart. Plaats vervolgens de installatieschijf en start upgrade opnieuw."

Dit lukte niet omdat Windows niet wilde opstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 311
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Na het klonen, haal je de cd uit de lade en druk op de aan/uit knop om de pc af te sluiten.

Druk dan opnieuw op de aan/uit knop om de pc op te starten en ga dan eerst naar het bios om de nieuwe schijf als eerste opstartschijf (boot device) te zetten zodat windows start vanaf de nieuwe schijf.

Ga dan eerst naar de windows update om de eventuele achterstallige updates te installeren.

Maak dan een overzichtje van de zaken die niet gaan of werken zoals jij denkt dat ze zouden moeten doen.

Geef ook de volgorde aan waarin je deze zaken wil behandeld zien.

Dan zullen we kijken wat we nog kunnen doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.