Ga naar inhoud

PC is erg traag.


Aanbevolen berichten

  • Reacties 311
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het beschadigde bestand betreft een lettertype dat je niet zal kunnen gebruiken maar het heeft verder geen invloed op de werking van de pc.

Niets om je zorgen over te maken dus.

Download 51a76de01d28c-Icon_Windows_Repair_All_in_One.pngWindows Repair all in one

Belangrijk! plaats deze op het bureaublad.

Dubbelklik om het programma te starten

Windows 7 en Vista gebruikers rechtsklik -> uitvoeren als Administrator.

Ga akkoord dat SFC (System File Check) gestart wordt.

Ga naar Start Repairs en klik op start.

Selecteer de volgende items en klik op restart system when finished.

waio%20rep%20list.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download 51a76de01d28c-Icon_Windows_Repair_All_in_One.pngWindows Repair all in one

Belangrijk! plaats deze op het bureaublad.

Dubbelklik om het programma te starten

Windows 7 en Vista gebruikers rechtsklik -> uitvoeren als Administrator.

Ga akkoord dat SFC (System File Check) gestart wordt.

Ga naar Start Repairs en klik op start.

Na het klikken op start krijg ik geen scherm, er gebeurt dan helemaal niets.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was idd niet de goede download :dong:

Ik heb het programma nu helemaal kunnen volgen en alles laten repareren wat ik moest aanvinken.

Meteen geprobeerd om windows update te doen, maar helaas, ik krijg dezelfde foutmelding als eerder.:sad

Ook de mails hebben nog steeds niet de geïntegreerde afbeeldingen :help:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open een nieuw kladblokbestand.

Kopieer onderstaande code naar dit kladblokbestand.

[b]echo on
net stop wuauserv
net stop bits
net stop cryptsvc
Del "%ALLUSERSPROFILE%\Application Data\Microsoft\Network\Downloader\qmgr*.dat"
if exist %systemroot%\System32\Catroot2.old rd /s /q %systemroot%\System32\Catroot2.old
ren %systemroot%\System32\Catroot2 Catroot2.old
if exist %systemroot%\SoftwareDistribution.old rd /s /q %systemroot%\SoftwareDistribution.old
ren %systemroot%\SoftwareDistribution SoftwareDistribution.old
regsvr32 vbscript.dll /s
regsvr32 scrrun.dll
regsvr32 wucltui.dll /s
regsvr32 wups2.dll /s
regsvr32 wups.dll /s
regsvr32 wuweb.dll /s
regsvr32 muweb.dll /s
regsvr32 wuwebv.dll /s
regsvr32 Mssip32.dll /s
regsvr32 Initpki.dll /s
regsvr32 softpub.dll /s
regsvr32 wintrust.dll /s
regsvr32 dssenh.dll /s
regsvr32 rsaenh.dll /s
regsvr32 gpkcsp.dll /s
regsvr32 sccbase.dll /s
regsvr32 slbcsp.dll /s
regsvr32 cryptdlg.dll /s
regsvr32 Urlmon.dll /s
regsvr32 Shdocvw.dll /s
regsvr32 Msjava.dll /s
regsvr32 Actxprxy.dll /s
regsvr32 Oleaut32.dll /s
regsvr32 Ole32.dll /s
regsvr32 Mshtml.dll /s
regsvr32 msxml.dll /s
regsvr32 msxml2.dll /s
regsvr32 msxml3.dll /s
regsvr32 msxml6.dll /s
regsvr32 Browseui.dll /s
regsvr32 shell32.dll /s
regsvr32 wuapi.dll /s
regsvr32 wuaueng.dll /s
regsvr32 wuaueng1.dll /s
regsvr32 jscript.dll /s
regsvr32 atl.dll /s
netsh reset winsock
proxycfg.exe -d
net start wuauserv
net start bits
net start cryptsvc
[/b]

Ga naar Bestand - Opslaan als.

Bij "Opslaan in" kies je bureaublad

Bij "Bestandsnaam" zet je: winupd.bat

Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*).

Klik op de knop Opslaan.

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Typ %userprofile%\desktop\winupd.bat en druk enter

De instructies in het bestand winupd.bat zullen nu worden uitgevoerd.

Controleer na de uitvoering of je updates kan installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat nog wel heel veel op het bureaublad ( speccy, Windows repair, Mini tool partition wizard, HD tune)
Als het snelkoppelingen zijn, kan je ze best laten staan.

Als het de installatiebestanden zijn die je hebt gedownload, mag je ze verwijderen.

Ik heb bovenstaande uitgevoerd en geprobeerd updates op te halen, maar ik krijg weer dezelfde foutmelding.
Probeer dit nog eens.

Download het Hulpprogramma System Update Readiness voor Windows 7 en voer het uit.

Voeg dan het bestand C:\Windows\Logs\CBS\CheckSUR.log toe aan je volgend bericht.

Indien nodig kan je het bestand inpakken als zip bestand en dan voeg je het zip bestand toe aan je bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.