Ga naar inhoud

laptop start niet meer op

wolfrider

Aanbevolen berichten

• Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ga hem niet meer laten herstellen ( kosten waarschijnlijk te hoog ).

Inmiddels een andere laptop gekocht, TOSHIBA C870-1H9 met windows 8 erop.

Alles al geinstalleerd, alleen mijn printer SAMSUNG ML1640 krijg ik niet aan de gang.

De installatie cd ondersteunt geen windows 8.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou de oude laptop alsnog willen proberen te reanimeren.

Hoe kan ik deze laptop packard bell easynote SL51 met windows 8 pro erop ( voorheen vista ) , die niet meer opstart ( krijg niets op het scherm ) alsnog kunnen formatteren ?

Dan zou ik er windows xp opzetten, waar ik nog een installatie cd van heb liggen.

aangepast door wolfrider
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Je kan de laptop formatteren met dban (klik erop), indien je hardware nog werkt.
Hoe moet ik concreet te werk gaan ?

Bestand downloaden met mijn goeie laptop en dan uitvoeren op de kapotte ?

Downloaden en branden op schijfje met je brandsoftware ( image branden) via laptop en dan opstarten vanaf de schijf bij de probleem computer.

Dag wolfrider,

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.