Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey,

Ik heb al een tijdje problemen met mijn laptop. Soms start hij goed op, maar krijg ik veel toshiba meldingen, dat toshiba service station e.d. niet meer werken. Ik heb ze al proberen te updaten maar dit lukt niet. Het merendeel van de tijd al ik de laptop opstart krijg ik een BSOD met de fout STOP 0x000000F4. Ik vermoed systeemfouten?

Ik heb al enkele keren een systeemherstel gedaan maar dit helpt niks. Ook ik heb ik gescand op malware en virussen.. Kan iemand me helpen?

Mvg

Geplaatst:

Deze foutmelding 0x000000F4 betekent CRITICAL_OBJECT_TERMINATION maar met dit alleen weten we nog niet veel.

Download Blue Screen View.

Start het programma op.

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en Minidumps (.dmp-bestand).

Selecteer het eerste bestand uit de lijst onder Dump File en druk op Ctrl+A

Klik vervolgens op File (Bestand) en daarna op Save Selected Items (geselecteerde items opslaan) (Ctrl+S)

Sla het bestand op je bureaublad op.

Voeg nu het bestand toe aan je volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Geplaatst:

hey kweezie wabbit! Ik heb dit gedownload maar ik krijg geen meldingen.. Heb ook al gerefreshed en het programma meermaals gesloten en opnieuw geopend.. Moet ik op iets anders klikken om een scan of iets dergelijks te laten starten? want onderaan het venster staat steeds '0 crashes'..

Geplaatst: (aangepast)

Ga naar configuratiescherm - systeem en klik in de linkerkolom op geavanceerde systeeminstellingen.

Open de tab geavanceerd en klik bij opstart en herstelinstellingen op de knop instellingen.

Onderaan bij foutopsporingsgegevens registreren moet je bestaand bestand overschrijven uitvinken.

Kies dan met het pijltje voor kleine geheugendump (128 kb) zoals op de afbeelding.

post-940-1417705386,6929_thumb.jpg

Bevestig met OK en nogmaals OK.

Sluit het configuratiescherm.

En dan is het nu wachten op de volgende BSOD; die hopelijk niet komt :-)

Bij een volgend BSOD doe je dan het volgende.

Start BlueSreenView op.

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en Minidumps (.dmp-bestand).

Selecteer het eerste bestand uit de lijst onder Dump File en druk op Ctrl+A

Klik vervolgens op File (Bestand) en daarna op Save Selected Items (geselecteerde items opslaan) (Ctrl+S)

Sla het bestand op je bureaublad op.

Voeg nu het bestand toe aan je volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

aangepast door kweezie wabbit
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.