Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds enige dagen kan ik plots geen mails meer afprinten. Alle andere prints (van het web, uit Excell, uit Windows) lukken wel en zonder enig probleem. Enkel email lukt niet.

Ik krijg steeds de foutcode :

Fout opgetreden in het script

Regel 296

Teken 1

Fout : Interface is niet geregistreerd

Code: O

URL : res:ieframe.dll/preview.js

Ol heb de de draadloze printer reeds meerdere malen geherinstalleerd, echter zonder resultaat.

Wie heeft hier een oplossing voor.

Alvast dank voor jullie reactie

Geplaatst:

Voer eens onderstaande uit:

- Open Internet explorer.

- Druk op de Alt toets op je toetsenbord. Er verschijnt een menu.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Lost dat je probleem niet op geef dan het merk, model en modelnummer door van je printer.

Vermeld ook welke Windows 7 bitversie je hebt (32 of 64 bit).

De drivers die je gebruikt hebt heb je die vanop een cd? Zijn die voor Windows 7?

Geplaatst:

Probleem is niet opgelost.

Printer is : HP 6510 Photosmart all-in-one

Windows 7 is een 64-bit versie

Drivers komen van Cd, heb de drivers ondertussen ook van internet gehaald, maar probleem geraakt niet opgelost.

Geplaatst:

Fijn dat je probleem opgelost is!

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

  • 2 weken later...
Geplaatst:
Probleem opgelost na systeemherstel zoals voorgesteld.

Bedankt voor info

Mjeanne

Fijn dat je probleem opgelost is!

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Probleem is opgelost, dan sluiten we het topic af.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.