Ga naar inhoud

Isearch Babylon in Firefox (In Zoeken via adresbalk en als Startpagina)

Aanbevolen berichten

Hallo, er zijn nog steeds problemen.. Maarhet lijkt iets andrs te zijn geworden. Het BAbylonprobleempjelijkt wl weg maa het lijkt of me iets anders op de halsheb gehaald.. Zoals dat er letters eg vallen ls ik aan het type ben(maar dat is pas sinds vanaag zo). Test...:

een twee drie vier vijf es zevenacht negn tien elf twaalf dertien

een twee drie vie vijf zes zeven acht negen ien elf twaaf dertien - een twee dri vier vjf zes even acht negen tien elf taalf dertien -

Ik zal het xpres iet corgeren zodat je ziet wat er gbeurd. Spatis vallen ook soms weg.

Firefx loot nog seeds wel ens vast, ook bv als ik net ergens op klk.

Bv soms gewoon en nieuw tabblad of het add-on tabblad.

Ik he een nieuw profiel gemaakt met heel weing add-ons.

E ook weer een nieuwe accunt voor Xmarks boomarksynchronisatie.

Want dat gf ook storingen en die addon gebruikt na et handatig) syncen 200 Mb extra...

Dus die add-on ga ik beter gewoon aleen maar instaleren/de-installeen i het weekeinde..

Maar ook met hel weing add-ons zie je he geheugengebuik van FF heel geleielijk toenemen..

Mar het gekste is het vogende: Ik heb perongeluk "1" ingeypt in d url balk en n open firefox steevast (in alle profielen) met"firefox an geen verbiondingmaken met e server op 1"

Hij opent dus met laatste tabblad genaamd "1" (adres is "1") en dat is er niet ui te krijgen.

Misschien ga i even FF opnw installeren... :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hm..aanvullng..De wegvallende ltters ontstaan ook als ik geoo een txt-file type, oewel het dan wel iets minde ernstig lijkt te zijn. Hier is hetechtbij elke 4 worden mis en in et txt-file (in ttal commander) gebeurt het slechs bij elke 10-15 woorden.

aangepast door Piet-t
Link naar reactie
Delen op andere sites

hm.. En net zit ik in Total Cmmander een flenaam tetypen en ook weer met weg valnde lettrs.. <hier staat "weg vallende letters)

Ik heb niet et idee dat het een batterijtje van het toetsenbord is. Ik zal straks eens overnieuw opstten (<opstarten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou.. de wegvallende letters zijn vandaag weer verdwenen dus het zal wel te maken hebben gehad met "een tijdelijk trage vermoeide computer" want dat gebeurt soms na een paar uurtjes ook en

als ik dan bv wissel naar een ander programma dan duurt het vrij lang en het afsluiten duurt ook lang

of er loopt iets vast.

Ik gebruik(-te) soms ook Bluestacks Android app-player (emulator) en die is ook verdacht..

Maar waar ik nu weer "moe van wordt" is die terugkerende "pagina 1" . (Er staat dus " 1 " )

Ik heb (geloof ik) 'n keer "1" ingevoerd in de adresbalk en nu blijft die pagina bij elke opstart terug komen.

( http://1/ ) Met dus de melding "Firefox kan geen verbinding maken etc..).

Het heeft te maken met de extra profielen waar ik mee gespeeld heb.

Het gekke is dat ik die "pagina 1" eenmalig NIET zie als ik Firefox gewoon opstart.

Via het gewone icoontje , dus niet via de profielmanager, want die heeft een apart icoontje.

Daarna kan ik doen wat ik wil, altijd blijft "1" terug komen.

"Mijn tante" zou dat niet erg vinden maar bij mij mag zo iets niet..

Misschien Fx overnieuw installeren... :-(

aangepast door Piet-t
Link naar reactie
Delen op andere sites

vervolg.. na een hoop geknoei met de profielmanager(s) lijkt "1" verdwenen te zijn...

Dus.. Firefox nog niet opnieuw ge-installeerd..

Omdat Firefox slecht overweg kan met erg veel add-ons(extensions) / veel bookmarks

ga ik nu maar proberen enkele profielen te maken met een verschillende groepjes add-ons.

Dan zet ik Xmarks maar in 1 profiel "het sync. profiel" oid wat ik dan alleen even snel gebruik

als er bookmarks gesynchroniseerd moeten worden..

Maar die profielmanager is me ng een beetje onduidelijk..

ee twee drie vier vijf zes zevn acht negn tien ef twaalf Sorry... Hwt begint weer et de lettes...

Misschin heeft het te maken metde ble stacs app player (andoid) die ik netopstart..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat lijkt me toch wel een aanwijziging te zin dat er tussen die android en je systeem iets niet correct verloopt. Het kan geen toeval meer zijn dat dit telkens gebeurt als die combinatie in werking wordt gesteld. Maar heb - eerlijk gezegd - geen idee waaraan dit dan wel zou kunnen liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Hoog tijd dat ik weer even reageer.

Het Firefox probleem is nu geëindigd (al 2 weken) met problemen om de bookmarks te synchroniseren (tussen 2 pc's).

Daar gebruik ik al sinds tijden Xmarks voor en (voorlopig nog) niet het (onduidelijke, nog jonge,) eigen systeem van Firefox.

Xmarks geeft wel eens problemen maar daar leer je mee leven (?).. :-)

Momenteel krijg ik de zaak echter niet meer werkend (zonder "onbekende fout nr. 3") etc.. (en nog veel meer ge-experimenteer).

Het zou kunnen dat mijn Firefox "profiel" beschadigd is. (Onbekend welke PC..)..

Een oplossing kan ook zijn om Firefox te herinitialiseren.

Ik houd niet zo van "opnieuw beginnen" want met wat pech ben je weer weken bezig om alles te maken zoals het was.

Dus.. tot binnenkort !

Link naar reactie
Delen op andere sites

PS Wat ook wel raar is: Als ik in een ander veel eisend programma bezig ben met tegelijk Firefox open op de achtergrond, dus bv een film kijk met VLC player en ik pauzeer de film even om even terug naar Firefox te gaan, dan duurt het heel lang tot Firefox verschijnt en goed reageert. Net alsof het totaal opnieuw opgestart wordt. En als ik programma's te snel afsluit gaat er ook wel eens iets "hangen". Bij het afsluiten van Firefox verschijnt er -als Firefox al 10 seconden weg is- nog wel eens (ten onrechte???) een melding "firefox reageert niet meer" afsluiten/oplossing zoeken (of zo iets). Maar als ik Firefox later weer opstart gaat het gewoon goed (dus geen melding van de sesion-manager).

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.