Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

PC Helpforum moderator bericht:
Bericht afgesplist van dit topic

Zelfde probleem hier na veel sukkelen eindelijk de groene pagina van hitmanpro op het scherm dus goed van de usb opgestart MAAR ik kan mijn klavier niet gebruiken . Dus kan niet op volgende klikken, iemand een idee ? ( ben een simpele pc gebruiker )

aangepast door Mako
Geplaatst:

Hallo polo13,

Welkom op PCH!

Ik heb jouw bericht afgesplitst en een eigen topic aangemaakt. Het ene probleem is namelijk het andere niet en zo blijft het ook overzichtelijk voor iedereen ;-).

Groet,

Mako

Geplaatst:

ok ondertussen reeds zo ver geraakt dat muis terug werkt hitmanpro loopt en dan vastloopt ( verste waar we geraakt zijn is 44 sec )... Nadien nog 1 maal 2 sec .... nu vaak dat pc in vroeger stadium vastloopt... iemand ?

Geplaatst:

Mijn beste polo13,

Gelieve voortaan te reageren in deze discussie.

Die werd speciaal voor jou aangemaakt om problemen te vermijden.

De adviezen die wij geven zijn specifiek bedoeld voor 1 pc of probleem en niet algemeen van toepassing op andere pc's.

Als je dus hier reageert, krijg je advies op maat van jouw pc en loop je ook niet het risico dat je systeem de mist in gaat omdat je instructies uitvoert die voor een andere pc gegeven werden.

Geplaatst: (aangepast)

Kan je nog opstarten in Veilige modus met opdrachtprompt?

1. Start de computer in Veilige modus met opdrachtprompt
    Tik in: explorer.exe gevolgd door Enter
  2. Download op een niet geïnfecteerde computer onderstaande tooltjes en breng deze over d.m.v. een USB of DVD:

[*]MBAM gebruiken:

Dubbelklik op mbam-setup.exe om het programma te installeren.

Selecteer dan in het tabblad Scanner : "Snelle Scan", daarna klik op Scan.

Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.

Wanneer de scan voltooid is, klik op OK, daarna "Bekijk Resultaten" om de resultaten te zien.

Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klik op: Verwijder geselecteerde.

Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. (Zie verder).

Indien er de rootkit (TDSS) aanwezig is, zal MBAM vragen te herstarten. Doe dit dan ook.

MBAM zal na de herstart opnieuw scannen en de rootkit verwijderen.

Het log wordt automatisch bewaard door MBAM en kan je terugvinden door op de "Logs" tab te klikken in het programma.

Indien MBAM moeilijkheden heeft met het verwijderen van bepaalde bestanden zal het enkele meldingen geven waar je OK moet klikken. Daarna zal het vragen om de computer opnieuw op te starten... dus sta toe dat MBAM de computer opnieuw opstart.

Plak de inhoud van het logje in je volgende bericht.

[*]RSIT gebruiken:

• Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
  • Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.

aangepast door Mako
Volgorde gewijzigd
Geplaatst:

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, trek ik de conclusie dat het opgelost is en sluit ik het. Dit wordt verplaatst naar de opgeloste Hijackthis-sectie. Mocht je het topic terug heropend willen hebben, kan je mij of één van de andere moderators een PB sturen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.