Ga naar inhoud

Externe HD niet toegangkelijk.

Aanbevolen berichten

Ik zat en zit hiet te klungelen met NTFS en FAT gedoe.

Bij de installatie van xp had in een FAT systeem aangeklikt in de veronderstelling dat dit moderner was voor terrabytes schijven, maar dat schijnt helemaal niet zo te zijn, foutje dus.

Nadat ik een andere hd drive op een sata poort aangesloten had viel hierdoor deze uit, en daarna herkende hij ook niet een andere externe hd, omdat de pc dus FAT was.

Nou wil het dat ik bij beheren van deze deze computer ( rechtermuisklik deze computer ) waar je ook je stationsletter kan veranderen, het besturingsysteem heb uitgeschakeld voor deze schijf in een poging het te laten werken.

Dus bij besturings systeem staat nu niks bij eigenschappen en dat was dus NTFS.

Nu geeft hij elke keer weer dat het station niet geformatteerd is, en herkend hij de data niet, ontoegangelijk dus.

Ik heb al Convert G: / fs:ntfs geprobeerd in opdracht prompt maar nu zegt hij dat het een RAW station is en dat de opdracht niet kan daarom.

Het is een 2 terra byte vol met gegevens, ik ben bang dat ik deze verlies dus.

Wat te doen ?

Ik heb de pc al omgeinstalleerd naar het NTFS systeem, en de andere schijf op de SATA poort werkt weer.

Ik was al bang dat het een virus was, maar dat is dus niet zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.