Ga naar inhoud

Na windows reinstall, sommige pagina's kunnen niet weergegeven worden

kennyek93

Aanbevolen berichten

• Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Addons en plugins heb ik al geprobeerd uit te schakelen. Ik gebruik IE10, Chrome 26.0.1410.64 m en FF 20.0.1. De problemen met imdb zin begonnen nadat ik windows er opnieuw heb op gezet. Daarvoor had ik precies dezelfde browsersversies en bezocht ik precies dezelfde pagina's. IMDB is al meer dan 5 jaar mijn startpagina. Begrijp er niets van. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beneden hebben we nog een pc en nog een laptop EN nog een ipad. Geen van allen heeft problemen met imdb. Heb de modus van IE7 tm IE9 geprobeerd. geen succes. Het are is ook dat na bijvoorbeeld 20x verversen de pagina het gewoon doet, en daarna weer niet. Dus eens in de zoveel tijd opent de pagina wel. Is er geen manier om te achterhalen wat de error veroorzaakt, een error code/message of zoiets?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beneden hebben we nog een pc en nog een laptop EN nog een ipad. Geen van allen heeft problemen met imdb.
Dus ligt het niet aan de verbinding of de instellingen van de router.
Heb de modus van IE7 tm IE9 geprobeerd. geen succes. Het rare is ook dat na bijvoorbeeld 20x verversen de pagina het gewoon doet, en daarna weer niet. Dus eens in de zoveel tijd opent de pagina wel.
Het is ook niet te wijten aan de browser want het is bij alle browsers en af en toe lukt het wel. :hmmmm:

Heb je dit probleem ook op andere websites?

Heb je nog andere problemen met deze pc zoals trage netwerkverkverbinding?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Heb je bij malwarebytes de realtime bescherming aan staan?

Schakel deze dan uit en probeer of je dan nog problemen hebt met imdb.

Het zou ook kunnen komen van ESET die te scherp staat afgesteld.

Een van de collega's vond deze oplossing.

- open nod32 (ESET)

- setup

- enter advance setup

- protocol filtering

- exclude ip addresses

- add ipv4 addresses

- in my case for IMDB.com it was: 207.171.162.180

- restart pc

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.