Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Ik wil gewoon een betere PC, en daar help betere ram bij.

Zoals reeds aangehaald in bericht 8 zit je met je huidige 4 GB RAM op nog geen 50% geheugengebruik.

kan ik dan niet beter 1 van 4 gb erin doen??

Nee, want dat ondersteunt je PC niet, deze info kon je reeds vinden via deze link uit bericht 6:

zie deze info bij HP (scrol naar geheugenupgrade-informatie) en deze info bij Crucial.
Kun je me ook uitleggen waarom 12 gb ram niet te realiseren is??

Zelfde antwoord:

Nee, want dat ondersteunt je PC niet, deze info kon je reeds vinden via deze link uit bericht 6:

zie deze info bij HP (scrol naar geheugenupgrade-informatie) en deze info bij Crucial.

Je kan dus MAXIMAAL upgraden naar 8GB (4 x 2GB)...je hebt momenteel reeds 2 modules van 2GB ingebouwd.

Wil je perse naar die 8GB RAM (waar ik niet echt het nut van in zie...) dan je dat realiseren door de aankoop van een compleet nieuwe set, of door het bijplaatsen van 2 x 2GB...hou er echter rekening mee dat sommige PC's problemen hebben met het herkennen van twee verschillende merken van RAM-geheugen, je kan dus op voorhand niet met zekerheid voorspellen of jouw PC al dan niet twee verschillende merken al dan niet gaat herkennen.

Volledigheidshalve hieronder nog de info van HP:

post-20447-1417705386,7271_thumb.jpg

Geplaatst:

Jah ik zag al die informatie, sorry dat je voor mij alles weer hoefde uit te leggen, ik bekijk wel wat voor ram ik in mijn pc heb en ik ga kijken naar dezelfde ram om in de pc te zetten, bedankt voor je hulp!!! :top:

Geplaatst:

Graag gedaan hoor !

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen... ;-)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.