Ga naar inhoud

Zwart scherm Windows 7 met muisaanwijzer

Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn hp laptop start sinds deze morgen niet meer op, ik krijg een zwart scherm met wel een muisaanwijzer maar verder niets. Als ik dan me de muis beweeg wordt die een tintje donkerder en het scherm ook, precies of het licht gaat uit. Is er een manier om die terug werkend te krijgen zonder dat ik alles ( voornamelijk foto's, dat is het belangrijkste) kwijt ben? Ik heb wel een back up van de foto's op harde schijf maar niet alles.

Herstellen naar een vorig punt kan ik doen maar na het Windows logo krijg ik dan terug een zwart scherm met muis en verder niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, bedankt, dus die foutmelding heeft eigenlijk niets te maken met dat hij niet opstartte? Nu durf ik wel mijn laptop niet meer afsluiten of heropstarten uit angst dat ik weer dat zwart scherm krijg, ik heb zo'n vermoeden dat dat probleem nog niet opgelost is. Ik heb nu wel snel een herstel dvd gebrand, die had ik nog niet. En mss eerst van al mijn data een back up maken, dan kan het niet zoveel kwaad als ik eens een complete reset moet doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog niet, zolang het niet nodig is probeer ik het te vermijden, heb er niet meer aan gedacht eigenlijk. Ik zet die bijna nooit volledig uit. Nu moet ik 2 dagen werken dus geen tijd om eventuele problemen op te lossen, donderdag ben ik thuis dus dan zal ik hem eens heropstarten, dan heb ik tijd om hem te reanimeren indien nodig :-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.