Ga naar inhoud

Youtube filmpjes op blog

Reintje

Aanbevolen berichten

Hallo

Op mijn blog Blik staan al een lange tijd youtube filmpjes,nooit een probleem gehad,

nu zie ik dat het automatische filmpje van Willie Nelson,aan de rechterkant stopt,er staan nog andere op,niet

automatisch,als ik die laat afspelen stoppen die ook,ben naar andere blogs gaan zien en die filmpjes

spelen goed af,deze morgen was er een update van Adobe Flash Player,kan het daar door zijn?

Op mijn vissersblog heb ik dat zelfde filmpje gezet om te testen,hier speelt het wel af,mensen

die gekeken hebben melden me dat er op beide blogs 'Video too small' staat,en zien dus niks,

wie kan me helpen aub, wat zou de oorzaak kunnen zijn?

ik vind het zoooo spijtig!

Heel veel dank

Reintje:adore:

Hallo

http://blog.seniorennet.be/blik/

http://blog.seniorennet.be/dbv_vijve_vissers/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Is het probleem ondertussen opgelost?

Zo niet, kan u het eventjes duidelijker uitleggen wat het probleem percies is en waar het zich voordoet.

Ik kan namelijk het filmpje van 'Willie Nelson' waarnaar u verwijst, niet meteen vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo funyboyke

Het probleem doet zich nog steeds voor,ik heb het filmpje intussen van Willie Nelson verwijderd op mijn blog 'blik' maar

als je even naar beneden scrolt,aan de rechterkant staan er nog enkele die stoppen tijdens het afspelen,op mijn pc dan,

bij de ene vriend die de test doet,spelen ze wel af,bij een andere vriend dan weer niet.Die filmpjes speelde wel allemaal af

tot vorige week en staan er zeker meer dan een jaar op.Wat zeer eigenaardig is dat,als ik diezelfde filmpjes met dezelfde code op mijn andere blogs zet,spelen ze allemaal af,je kan de test doen door naar mijn blog van voskesparadiso te gaan,daar staat een filmpje 'Ineke Beakelandt poseert' op,het speelt volledig af,op mijn blog Blik stopt het filmpje,ook de andere filmpjes stoppen,er staat ook een groot formaat op,in de het midden,op de tweede pagina van de blog blik, van Pavarotti,zelfde probleem.

Iemand zegt dat ik IE 10 moet downloaden,maar waarom spelen ze dan af op mijn andere blogs,ik kijk toch met dezelfde pc

en dezelfde Explorer,denk ik dan.

Ik werk met Windows 7 en IE 9.

Heb nu een nieuw blog aangemaakt,uit nieuwgierigheid,rarara dezelfde filmpjes,dezelfde codes,alles speelt heel goed af.:hmmmm:

Heel erg bedankt funyboyke voor jouw aandacht,

groetjes

Reintje

http://blog.seniorennet.be/blik/

Mijn creaties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahja, nu zijn de problemen duidelijker.

Bij het filmpje onder 'She is the best dancer' krijg ik ook de melding 'video player is too small'.

Uit verschillende artikels blijkt dat youtube niet graag heeft dat filmpjes kleiner zijn dan 200 pixels.

Bij deze raad ik u dan ook aan om de filmpjes niet kleiner te maken dan 200 op 200 pixels.

Het 2de probleem, van het stil vallen van het filmpje, doet zich bij mij soms ook voor op de andere blog.

Er lijkt mij een probleem te zijn bij het laden van het filmpje.

Het filmpje stopt met laden, en daarom stopt het ook met afspelen.

Een oorzaak en/of oplossing kan ik hier spijtig genoeg niet meteen vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Ik heb nog eens even wat getest,

en de filmpjes op de andere blogs werken wel perfect.

Bij mijn vorige test was dat niet zo, omdat ik de 'blik' blog nog had open staan.

Dus volgens mij is er iets op de 'blik' blog dat een conflict veroorzaakt, waardoor de filmpjes stoppen met afspelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Ook op die blog ondervind ik geen problemen.

Ik heb wel een mogelijke boosdoener gevonden.

Is het mogelijk om de teller met landen, aan de linkerkant van je blog te verwijderen?

Deze bedoel ik: http://i48.tinypic.com/29bbv3o.jpg

Als ik die even wegdoe uit de code (locaal, op mijn computer) lijken de filmpjes wel gewoon af te spelen.

Het valt eens te proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi funyboyke,ben hier al terug,heb die nu verwijderd,op blog blik,

ook stond er een op mijn vissersblog,heb die nu ook weg gedaan,

ik had eigenlijk niks veranderd de laatste veertien dagen aan blog Blik,

en het probleem is vanaf zaterdag begonnen:hmmmm:snap er ook niks meer van,

Misschien doe ik dan wel verder met blog Blik1.

Nogmaals,mijn dank is groot om me zo te helpen.

Lieve groetjes

Reintje:adore:

:adore::adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.