Ga naar inhoud

DRINGEND Word naar PDF

Vexuz

Aanbevolen berichten

Oké het klinkt belachelijk maar ik heb toch wat problemen met mijn conversie van word naar pdf.

Ik heb de adobe acrobat pro 11 versie waarbij deze het word doc + toebehoren omzet naar pdf, het probleem is dat hij ook de tekst in mijn afbeeldingen begint te herkennen, te verschuiven,... met alle gevolgen van dien.

Ik heb al zitten neuzen in de instellingen om zoveel mogelijk snufjes uit te schakelen maar ik krijg het niet gevonden.

Je zou misschien ook zeggen dat ik een simpele gatis converter moet gebruiken maar daarbij geeft de test afdruk ook dikwijls problemen: formules die half verdwijnen, bepaalde lijnen in afbeeldingen die verdwijnen, afbeeldingen die zeer slechte kwaliteit worden,...

Dit gaat om mijn thesis die morgen binnen moet dus ik heb dringend wat hulp nodig!

Ik heb trouwens vroeger geen problemen gehad met omzettingen naar pdf maar toen werkte in wel met een oudere versie van word, dus raar dat het nu allemaal tegen zit.

Dus graag jullie hulp

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2010, dat was ook mijn eerste idee, maar bij een test afdruk werden in formules de getallen weg gelaten (enkel de breukstrepen enzo werden getoond) en bepaalde lijnen in mijn grafieken verdwenen ook zeer mysterieus. Toen was mijn tweede optie een gratis pdf-creator die ik enkele jaren geleden gebruikte. En nu zit ik het moet de acrobat te prullen

Link naar reactie
Delen op andere sites

2010, dat was ook mijn eerste idee, maar bij een test afdruk werden in formules de getallen weg gelaten (enkel de breukstrepen enzo werden getoond) en bepaalde lijnen in mijn grafieken verdwenen ook zeer mysterieus.

Wat bedoel je met een test afdruk, dus dan heb je geen juiste opmaak meer?

heb je het Word doc eerst opgeslagen als pdf om het erna af te drukken?

Als je het PDF document zelf opent om het te lezen waren daar al problemen zichtbaar of ziet alles er daar correct uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afdrukken op papier vanaf de gemaakte pdf, die formules zien er op de pdf wel correct uit, maar sommige grafieken (die ik in word gewoon ingevoegd heb als standaard afbeeldingen) zien sommige lijnen er maar zeer dun uit terwijl dit op word en de originele afbeelding niet is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee spijtig genoeg niet, en ik durf het risico niet echt te lopen het zo door te sturen als ik denk dat het juist is, ik wil zekerheid hebben.

Maar goed als jij zeker bent dat dit mogelijk aan de printer ligt kan ik eventueel morgen wel naar het school rijden om dit uit te testen.

maar nog even voor de zekerheid: weet jij hoe je die tekst herkenning van acrobat uit zet? dat zou al een hoop problemen verhelpen denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.