Ga naar inhoud

Geen geluid op tv met hdmi kabel

realmilad

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb al een tijdje lopen google'n maar ik kom er maar niet uit. Als ik mijn hdmi kabel via de pc aansluit op de tv komt er gewoon perfect beeld maar geen geluid.. Er wordt op de forums gezegd dat ik via de foto iets aan moet zetten maar het lukt maar niet. De tv is als standaard ingesteld en voor de rest staat het geluid overal aan. De tv is van Philiphs 190TW en laptop een Samsung met windows 7, en een gewone hdmi kabel. Iemand die me uit de brand kan helpen?

Bij voorbaat dank.

GetAttachment.aspx?tnail=0&messageId=b7a63a03-a542-11e2-8793-00215ad84cb4&Aux=14|0|8D00766A23BDA10||0|0|0|0||&cid=a793809f9e60e8ef&maxwidth=220&maxheight=160&size=Att (krijg de afbeelding niet recht)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • 3 weken later...

Je TV staat er als standaardapparaat.

Als je eens gewoon wat muziek afspeelt wat gebeurt er dan? Worden de balkjes uit je afbeelding dan groen?

Speelt er dan nog geluid op je laptop?

Er wordt op de forums gezegd dat ik via de foto iets aan moet zetten maar het lukt maar niet.

Wat bedoel je met "via de foto"?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een foto bijgevoegd, is de foto niet te zien?

De foto in bericht 1 is inderdaad niet te zien.

Is de afbeelding uit bericht 4 dezelfde als die in bericht 1?

Op onderstaande kwam ook nog geen antwoord:

Als je eens gewoon wat muziek afspeelt wat gebeurt er dan? Worden de balkjes uit je afbeelding dan groen?

Speelt er dan nog geluid op je laptop?

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.