Ga naar inhoud

bin-bestanden worden niet geopend

Ppieter

Aanbevolen berichten

Eerst werden alle bin-bestanden geöpend door VLC player (rede onduidelijk) waardoor de wifi van de computer niet meer werkte (denk ik). Na wat zoeken op het internet en op een andere computer hoe daar bin-bestanden worden geopend had ik gevonden dat je het moest openen met shell32.dll ik heb dit dan geprobeerd (geen resultaat), maar nu kan ik zelfs geen standaard programma meer aanduiden om het bin bestand te openen. (ik kan nog wel een programma aanduiden maar niet het vakje aanvinken van standaard programma)

Is de uitleg duidelijk ? Kan er mij iemand verder helpen ?

M.v.g. Pieter

Link naar reactie
Delen op andere sites

bin bestanden zijn image-bestanden, net als isos 's. VLC kan deze bestanden lezen en afspelen, daarom wil VLC deze openen. En dat is goed.

Bin-bestanden hebben geen invloed op je internet.

Ik heb geen ervaring met Windows, maar het openen van ISO's en ook BIN 's gaat prima met DeamonTools. Home page :: DAEMON-Tools.cc

DeamonTools maakt een virtuele CD-speler aan. In je verkenner zie je dan een CD-speler die dan slechts virtueel is.

In deze virtulele speler word dan het ISO, of BIN - bestand geladen zodat het lijkt alsof je dit bestand op een CD hebt staan en aangekoppeld aan je computer.

Na het installeren van deze software klik je met rechts op dit bin-bestand, kies dan voor 'openen met ...' en kies voor Deamon Tools.

Zet een vinkje bij 'altijd openen met dit programma' (oid)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.