Ga naar inhoud

email komt niet binnen

Gast maria.diels

Aanbevolen berichten

Gast maria.diels

Als gebruiker van Outlook Express hebik sinds vanmorgen een enorm probleem : er stonden een aantal mails te wachten om "binnen te komen" en na de eerste drie berichten kreeg ik d emededeling dat bericht 4 niet kan opgehaald worden. Mijn email scan gaat tot 6 % van de inhoud en dan sluit de server. Ik krijg dan de mededeling : de server is plotseling afgesloten...

Ondertussen staan er reeds 55 mails te wachten dewelke ik beroepsmatig dien te beantwoorden, en niet binnen geraken. Mijn providers (scarlet) zegt dat het niet hun probleem is. De rest van mijn computer werkt, ook internet.

Ik zit nu serieus in de rats, gezien de klanten op antwoord wachten van mails die ik niet kan openen.

Kan iemand mij DRINGEND helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De oplossing van collega "dikken" moet bij u werken. Provider Scarlet beschikt over webmail. Ga naar Scarlet en klik bovenaan op het tabblad "webmail", dan inbrengen gebruikersnaam + paswoord en je kan daar alle berichten lezen en beantwoorden. Dat is voor de snelle hulp.

Fundamenteel lijkt er iets fout te zijn met de bestanden van je Outlook Express. Dit kan je uittesten door deze bestanden tijdelijk te verplaatsen naar een andere locatie op je PC en te werken met een volledig nieuwe (lege) Outlook Express. Deze .dbx-bestanden van OE kan je normaal vinden op hun standaardlocatie C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Identities\... lang cijfer\Microsoft\Outlook Express.

Sluit Outlook Express af.

Maak een nieuwe map met de naam Outlook Express op je bureaublad.

Selecteer ALLE dbx-bestanden in de map C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Identities\... lang cijfer\Microsoft\Outlook Express en plak ze in de nieuwe map op je bureaublad. Verwijder ALLE DBX-bestanden in de oude Outlook Express map.

Start OE opnieuw op. Je zal enkel enkele lege standaardmappen vinden. Als je nu terug kan ontvangen en verzenden (stuur een mail aan jezelf, wacht even en je mail moet terug binnen komen) kan je de eigen mappen terug importeren.Als je zo ver bent geef je maar een seintje voor een makkelijke oplossing om je oude berichten/bestanden terug in de mappen van OE te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.