Ga naar inhoud

Kan niet mijn bijlagen opslaan

loesje138

Aanbevolen berichten

Daar was ik ook al en het is niet zo dat ik afbeeldingen niet kan openen ( downloaden ) dat staat goed ingesteld. Maar ik kan alleen maar vanuit Outlook een afbeelding kopiëren in een tekstdocument plaatsen en dan opslaan of de hele mail met afbeeldingopslaan. In het menu bestand zie je wel de optie bijlagen opslaan maar als ik dat wil zie ik 'geen ' taan, dus gaat niet!

- - - Updated - - -

Daar was ikook al en het is niet zo dat ik afbeeldingen niet kan openen ( downloaden ) datstaat goed ingesteld. Maar ik kan alleen maar vanuit Outlook een afbeeldingkopiëren in een tekstdocument plaatsen en dan opslaan of de hele mail metafbeelding opslaan. In het menu bestand zie je wel deoptie bijlagen opslaan maar als ik dat wil zie ik 'geen ' staan, dus gaat niet!

aangepast door loesje138
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens of het herstellen van Outlook 2007 je probleem oplost.

Hoe je dat doet lees je hier.

Je hebt ook de mogelijkheid om de bijlagen op te slaan volgens volgende methode:

Open de e-mail met bijlage.

Klik met de rechtermuisknop op de bijlage, je krijgt dan een snelmenu.

Kies daar opslaan als, lukt het dan wel?

post-23245-1417705388,6321_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

of de hele mail met afbeeldingopslaan. In het menu bestand zie je wel de optie bijlagen opslaan maar als ik dat wil zie ik 'geen ' taan, dus gaat niet!

Vraagje:

Hoe zijn de afbeeldingen in de e-mail berichten toegevoegd.

Als bijlage (attachment) of in het e-mail bericht zelf toegevoegd. Alsof het lijkt of de afbeelding in het bericht geplakt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.