Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een nieuwe laserprinter gekocht van Brother type DCP -7055W.

Mijn laptop gebruik ik al draadloos .

Nu zeggen ze in de beschrijving : Als u de draadloze instellingen van de machine reeds eerder hebt geconfigureerd

moet u eerst de LAN -instellingen herstellen , pas dan kunt u de draadloze instellingen opnieuw configureren .

Ik durf niet verder te gaan .

• Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ik vermoed dat de opmerking op de printer slaat en niet op je laptop ?

Waarschijnlijk bedoeld men dat indien je de printer in een andere wifi omgeving als voorheen wil gebruiken, je eerst de instelling moet updaten. In jouw geval maakt dit niet uit aangezien het de eerste installatie is.

Succes !

Geplaatst:

Ik heb 1 laptop nu voor elkaar , maar die van mijn vrouw lukt niet .

Zou het misschien kunnen zijn dat de cd die er bij is voor xp , vista en windows 7 is /

En de laptop van mijn vrouw is windows 8.

Geplaatst:

Sorry , ik dacht dat we het voor elkaar hadden .

Het gaat dus om de laptop van mijn vrouw , een HP windows 8.

Als ik dus kijk bij ,, een printer installeren ,, dan gaat het goed tot en met : klik op apparaten .

Daar staat de printer aangemeld als geinstalleerd.

Maar het draadloos printen werkt niet , als ik een afdruk van iets wil maken , klik ik rechts op het stuk en klik op afdrukken .

Dan zie je even een flits van een vierkantje , en verder gebeurt er niets , hij gaat dus niet afdrukken .

Geplaatst:

Bernard, een draadloze printer zend signalen uit naar de laptop of computer waar je wil afdrukken. De laptop moet dan ook een ontvanger hebben om de signalen op te vangen.

- - - Updated - - -

De laptop moet dan ook een ontvanger hebben om de signalen op te vangen.

Sorry verkeerd uitgedrukt. De laptop moet een zender hebben om de signalen naar de draadloze printer te zenden.

Geplaatst:
Bernard, een draadloze printer zend signalen uit naar de laptop of computer waar je wil afdrukken. De laptop moet dan ook een ontvanger hebben om de signalen op te vangen.

- - - Updated - - -

Sorry verkeerd uitgedrukt.

De draadloze printer ontvang signalen, moet het zijn.

De laptop met windows8 moet dan ook een zender hebben om de signalen naar de draadloze printer te zenden.

Geplaatst:

Beste bernard,

Zoals u zelf al aangaf, is de bijgeleverde software niet geschikt voor Windows 8.

Deze software kan u dus best weer verwijderen van de laptop.

Op de site van Brother kan u meer informatie vinden over jouw printer in combinatie met windows 8: Ondersteunende informatie voor Windows® 8 : Brother

Hierop wordt aangegeven dat Windows 8 de drivers reeds ingebouwd heeft zitten.

Dus zou het mogelijk moeten zijn om de printer toe te voegen en de drivers automatisch te laten installeren, zonder cdrom.

Indien u het 'BRAdmin Light' Brother programma wil installeren, kan u de Windows 8 versie downloaden op de eerder vermelde website.

Voor het toevoegen van de printer aan uw Windows 8 laptop, zie volgende link: De ingebouwde drivers van Windows® 8 installeren. : Brother

Verwijzing naar het 2de puntje 'Als u het Brother-apparaat aansluit via het netwerk'.

Geplaatst:

post-13661-1417705389,765_thumb.jpgBedankt . voor dit mailtje , ik denk / hoop dat ik er nu wel uit zal komen .

maar nu heb ik op m.n eigen laptop iedere keer als ik opstart een waarschuwing op mijn scherm .

Het heet : Tray App

Ik weet niet dat waar voor dient , maar het is heel moeilijk te verwijderen .

Het uitvoeren van een opdracht om te printen gaat er wel goed om als ik het uiteindelijk toch van mijn scherm verwijdert heb .

Of heeft dit niets met het installeren van de printer te maken ??

Ik heb er een knipsel van gemaakt , en zal proberen het bij te voegen .

Geplaatst:

TrayApp wordt meestal gelinkt aan HP printers.

Heeft u recent software verwijderd van ee HP printer?

Indien niet, zal het waarschijnlijk komen door een foutje bij het installeren van de software van je Brother printer.

Probeer het dan nog eens een keer te installeren.

Indien dat niet helpt.

Steek dan de installatie cd in je computer.

En probeer, via de 'browse' knop (rechts onderaan het kadertje), het bestande 'TrayApp.msi' te vinden op de cd.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.