Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
TrayApp wordt meestal gelinkt aan HP printers.

Heeft u recent software verwijderd van ee HP printer?

Zie dit topic.

Dan dient de verwijderde software van HP best terug geïnstalleerd te worden, dan je pc herstarten en kijken of de fout verdwenen is.

Dan de software correct verwijderen via configuratiescherm-> programma's en onderdelen.

• Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst: (aangepast)
Hoe kan ik de verwijderde software weer terug installeren ?

Met het schijfje waarmee je hem geïnstalleerd hebt.

Update:

Je kan ook proberen een herstelpunt terug te zetten naar de toestand toen het probleem er nog niet was.

Hoe je dat doet lees je hier.

aangepast door clarkie
herstelpunt
Geplaatst:

Sorry hoor , ik begin mezelf zolangzamerhand wel een ................... worden .

Maar ik heb de printer 16 april gekocht , en heb een herstel gedaan op 14 april .

Het schermpje blijft terugkomen .

Ik heb de printer opnieuw met het schijfje geinstalleerd .

Helpt ook niet .

Moet ik misschien het schijfje van de oude HP orinter er nog eens in doen ???

Alleen is het dan wel zo dat ik die printer al afgevoerd heb .

Geplaatst:

Het is nu zelfs al zo , dat ik ook niet meer kan printen nadat ik de Brother schijf weer geinstalleerd had .

Als ik ga afdrukken , komt er een scherm van Hp C 5300 ( miijn oude printer ) en verteld dat de printer niet online is , en of misschien de inkt op is .

Verdringt dit scherm dan de mogelijk heid van de nieuwe printer om zzijn werk te doen ?

Geplaatst:
Als ik ga afdrukken , komt er een scherm van Hp C 5300 ( miijn oude printer ) en verteld dat de printer niet online is , en of misschien de inkt op is .

Welke printer staat nu standaard ingesteld bij Apparaten en printers?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.