Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)
Sorry hoor , ik begin mezelf zolangzamerhand wel een ................... worden .

Maar ik heb de printer 16 april gekocht , en heb een herstel gedaan op 14 april .

Het schermpje blijft terugkomen .

Ik heb de printer opnieuw met het schijfje geinstalleerd .

Helpt ook niet .

Moet ik misschien het schijfje van de oude HP orinter er nog eens in doen ???

Alleen is het dan wel zo dat ik die printer al afgevoerd heb .

Het gaat inderdaad om de HP printer, dus de oude.

Door het terug zetten van het herstelpunt zou de foutmelding van die apptray weg moeten zijn klopt dat?

Je mag bij configuratiescherm-> programma's en onderdelen alles verwijderen van HP.

aangepast door clarkie
  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Alles verwijdern van HP wat in de lijst staat van configuratiescherm?

Gaat er dan niets verloren betreffende mijn HP laptop ?????????????????

- - - Updated - - -

Ikheb ook nog een vraag gezien welke printer er nu bij apparaten en printers staat

Dit is het scherm dus

post-13661-1417705392,9369_thumb.jpg

Geplaatst: (aangepast)
Ik heb 1 laptop nu voor elkaar , maar die van mijn vrouw lukt niet .

Zou het misschien kunnen zijn dat de cd die er bij is voor xp , vista en windows 7 is /

En de laptop van mijn vrouw is windows 8.

Sorry , ik dacht dat we het voor elkaar hadden .

Het gaat dus om de laptop van mijn vrouw , een HP windows 8.

Als ik dus kijk bij ,, een printer installeren ,, dan gaat het goed tot en met : klik op apparaten .

Daar staat de printer aangemeld als geinstalleerd.

Maar het draadloos printen werkt niet , als ik een afdruk van iets wil maken , klik ik rechts op het stuk en klik op afdrukken .

Dan zie je even een flits van een vierkantje , en verder gebeurt er niets , hij gaat dus niet afdrukken .

Alles verwijdern van HP wat in de lijst staat van configuratiescherm?

Gaat er dan niets verloren betreffende mijn HP laptop ?????????????????

- - - Updated - - -

Ikheb ook nog een vraag gezien welke printer er nu bij apparaten en printers staat

Dit is het scherm dus

Je moet alle software van HP verwijderen die bij je printer hoort.

En volgens de afbeelding staat die oude HP printer nog als standaard, je moet de Brother er als standaard zetten als je die wil gebruiken.

Klik met de rechtermuisknop op de Brother printer en klik in het menu dan op als standaardprinter instellen.

aangepast door clarkie
Geplaatst:

Als ik in configuratie scherm op mijn oude printer rechts klik dan reageert hij niet , om te kunnen verwijderen .

Is dat trouwens de enige die ik moet verwijderen ?

- - - Updated - - -

Ik wilde van mijn nieuwe printer de standaard printer maken , maar onde apparaten en printers staat niets meer ,helemaal leeg .

Dus het beeld van hierboven is weg .

Ik heb wel in cofiguratiescherm /onderdelen de 2 e ( Hp Smart Web Printing 4.60 verwijdert , dat ging goed , maar is dit het gevolg er van ?

Die ddar boven van Hp 5300 ..... kan ik op klikken wat ik wil er gebeurd niets mee .

Geplaatst:

Bernard, om uw oude All-in-one HP apparaat te verwijderen, dient dit aangesloten te zijn aan de computer.

Je legt het installatieschijfje in de cd/dvd lezer en via die weg moet je het All-in-one HP apparaat verwijderen.

Als je het via configuratiescherm uitvoert zal dit conflicten veroorzaken.

Geplaatst:

Het is uiteindelijk dan toch verwijderd , en daarna heb ik weer een herstel gedaan om mijn apparaten weer terug te krijgen en heb daar gelijk ded Brother als standaard printer vastgelegd .

Daarna heb ik het installatie schijfje er maar weer in gedaan , en ...................... ik kan printen , ook dradloos

Blijft nog de schempjes met het opstarten , en ......................hoe dit nu weer kan ,ik vond he al zo lang duren dat jullie reageerden , maar ik kreeg geen mail meer van jullie binnen .

Dat heb ik toen maar gewoon via de site gedaan .

Julle denkebn er nog even over na ???????????????????? maar ik ga nu een lekker koud pilske pakken .

Genoeg voor vandaag pffffffffff.

Geplaatst:

post-13661-1417705393,5714_thumb.jpgDag , we zijn er weer .

Ik heb een aantal nieuwe items , nl.

- Ik krijg geen mailtjes meer vanm Pc help binnen , als ik wat wil ga ik naar de site en kies , enz.

- Ik kan op dit moment afdrukken , ook draadloos vandaar dat ik gisteren allang blij was .

- Er komen met het opstarten van de laoptop nog steeds die schermpjes tevoorschijn , die na lang aanhoudend wegklikken

weg zijn .

- Vervolgens had ik Mp 3 Rocket op mijn laptop , en ook die is ,, uit de lucht ,,

Volgens mij gaat er iets niet goed ?

post-13661-1417705393,4868_thumb.jpg

post-13661-1417705393,5195_thumb.jpg

post-13661-1417705393,5478_thumb.jpg

Geplaatst:

Ik heb vergeten te vermelden , dat van de mail , dat ik alleen geen mail van Pc help ontvang .

Verder krijg ik wel mail binnen ( getest van mij zelf vanaf g mail ) o.a van tom tom enz.

- - - Updated - - -

Ik heb het schijfje van de Hp c 5300 printer nog wel maar de printer heb ik al afgevoerd .

Kan ik dan nog wat met dat schijfje doen ?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.