Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

post-13661-1417705394,1861_thumb.jpgik vraag mij af waarom het stil is vanaf Pc help ?

Ik zal alles nog even op een rijtje zetten , zoals de situatie nu is , want ik geloof ook dat het allemaal wel erg onoverzichtelijk is .

1 - Ik krijg geen e mail van Pc help binnen , ( ik kijk op de site of er iemand gereageerd heeft )

2 - er komen wel andere mailtjes van de kinderen en Tom Tom , enz. binnen.

3 - Hp printer cC 5300 is uit mijn onderdelen lijst ( configuratie scherm ) verwijderd.

4 - Bij het opstarten krijg ik nog steeds afwisselend 3 schermpjes ( Tray App )op mijn scherm .( zie bijlage)

5 - Deze krijg ik er af door 3 x achter elkaar op de rode kruisjes te klikken

6 - En de winst is, dat ik wel kan wel afdrukken , scannen en copieeren .

post-13661-1417705393,9496_thumb.jpg

post-13661-1417705393,9792_thumb.jpg

• Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
ik vraag mij af waarom het stil is vanaf Pc help ?

Wij doen dit vrijwillig in onze vrije tijd. De ene momment is er al wat meer mensen online dan de andere.

Ik zal alles nog even op een rijtje zetten , zoals de situatie nu is , want ik geloof ook dat het allemaal wel erg onoverzichtelijk is .

Goed idee! Dank daarvoor.

1 - Ik krijg geen e mail van Pc help binnen , ( ik kijk op de site of er iemand gereageerd heeft )

Klik bovenaan dit topic (de pagina die je nu aan het lezen bent) op het kleine pijlte rechts naast discutietools.

Klik dan op Abonnement van deze discussie opheffen

Daarna klik je weer op het pijltje.

En klik je op Abonneren op deze discussie….

Op de pagina die dan verschijnd, zorg je dat Notificatietype op 'directe notificatie via email' staat.

Klik dan op de knop 'abonnement toevoegen, onderaan.

Hierdoor zou je normaal steeds meteen een email moeten ontvangen als er iemand een reactie plaatst in dit topic.

2 - er komen wel andere mailtjes van de kinderen en Tom Tom , enz. binnen.

Super. Goed dat dat nog werkt. :-)

3 - Hp printer cC 5300 is uit mijn onderdelen lijst ( configuratie scherm ) verwijderd.

Goed, want die had je toch niet meer nodig.

4 - Bij het opstarten krijg ik nog steeds afwisselend 3 schermpjes ( Tray App )op mijn scherm .( zie bijlage)

5 - Deze krijg ik er af door 3 x achter elkaar op de rode kruisjes te klikken

Druk op de windows knop en 'R' tegelijk.

Dan verschijnt er een kadertje.

Type daar msconfig en druk op de enter-toets.

Kies dan bovenaan voor het tab 'opstarten' en kijk daar eens in de lijst of er iets bijstaat van 'hp'.

Maak Daar een screenshot van en voeg die toe aan je volgend bericht dat je hier plaatst.

6 - En de winst is, dat ik wel kan wel afdrukken , scannen en copieeren .

Altijd handig.:-)

Geplaatst:

Dat bedoelde ik inderdaad.

vink de 3 regels die beginnen met 'hp' uit en druk op de 'ok' knop.

Herstart dan je pc eens en kijk of de Trayapp melding nog komt.

23rv1uh.jpg

Geplaatst:

post-13661-1417705394,4304_thumb.jpgJammer , maar het werkt niet .

Ik krijg nu rechtsonder in de balk bij het pijltje waar ik kan zien of ik wifi heb en hoe mijn accu er voor staat enz, een niew dingetje

te zien waar als ik er met de muis op ga staan het volgende komt : Hp digitaal imaging monitor

Verder had ik altijd als ik de computer opstart een schem van w lan die tevoorschijn komt als ik kon gaan internetten , En die is nu weg .

Moet ik de 3 items van hp weer aanvinken of hebben deze geen zin ?

Geplaatst:
Verder had ik altijd als ik de computer opstart een schem van w lan die tevoorschijn komt als ik kon gaan internetten , En die is nu weg .

Moet ik de 3 items van hp weer aanvinken of hebben deze geen zin ?

Vink die 3 items maar terug aan. HP Wireless is van je draadloze netwerkaart.

in afb.6 zie ik dat Hp digitaal imaging monitor aangevinkt is, die mag je uitvinken.

Zoals ik al eerder vermeld heb. Om de software van het oude HP apparaat te verwijderen , moet het apparaat aangesloten zijn, en via het installatieschijfje verwijdert worden.

Geplaatst:
Om de software van het oude HP apparaat te verwijderen , moet het apparaat aangesloten zijn, en via het installatieschijfje verwijdert worden.

Ik heb het schijfje van de Hp c 5300 printer nog wel maar de printer heb ik al afgevoerd .

Kan ik dan nog wat met dat schijfje doen ?

@carfran,

Bernard is niet meer in het bezit van zijn printer.

Geplaatst:

Ik ben iets te ijverig geweest, denk ik.

Mijn excusses daarvoor.

U mag de onderste (hp wireless...) terug aanvinken.

De 2 bovenste mag u laten uit staan.

Verwijder ook eens 'HP Solution Center 13.0' uit het configuratiescherm..

(verwijzend naar de lijst die u op de vorige pagina poste)

Geplaatst:

Ik heb Hp solution center 13.0 verwijderd , en weer opnieuw opgestart .

Jammer , maar helaas het komt weer terug .

Verder heb ik in systeenmconfiguratie HP Wireles weer aangevinkt .

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.