Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb, om een vriend uit de nood te helpen, mijn packard bell dot s een jaar uitgeleend. Helaas heeft deze persoon mijn windows 7 starter verwijderd en er een iligale versie van windowss 7 ultimate op gedownload. Is er een manier om weer mijn starter terug te krijgen?

Geplaatst:

Wat gebeurt er als je op de F11 toets drukt vanaf het moment dat het Packard Bell logo verschijnt?

Als de recover partitie niet is verwijderd dan zou je de laptop via die functie terug naar fabriek instelling kunnen zetten.

Geplaatst:

Dat was het eerste dat ik geprobeerd heb. Helaas begint hij dan gewoon te piepen en start verder op. Kan wel via f8 op de systemrecovery komen maar ook dan kan ik niet verder terug dan naar de dag dat de windows erop is gezet. Ook via back up lukt het niet. De gegevens en de setup van de starter staan er nog wel op, maar geven telkens een fout melding.

Geplaatst:

Als je niet over een volledige systeemkopie (image) beschikt, vrees ik dat het een complete herinstallatie van je Windows zal worden...:dong:

Je netbook heeft echter geen CD/DVD-station, dus dient deze installatie uitgevoerd te worden vanop een opstartbare USB-stick.

Hier vind je de complete handleiding, je hebt hebt hiervoor wel een Windows-installatieschijf nodig.

Geplaatst:

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen... ;-)

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.