Ga naar inhoud

Lotes Retention Socket 478 1U


Hensyr

Aanbevolen berichten

Beste forum leden,

Op mijn Medion computer is de Lotes retention bracket/socket gebroken waardoor de aluminium koeling + fan los zijn gekomen van de cpu

Het is zwart plastic rechthoekig kadertje voorzien van twee metalen beugels die de headsink vast houden, merk Lotes en aan de binnenkant staat ook nog eens PAT.T

Het moederbord is een MD8088 (van Medion)

CPU = Intel Pentium 4 3GHZ/512/888

Ik vermoed dat het om een Lotes 478 1U gaat maar ben het niet echt zeker.

Kunnen jullie me helpen om een nieuwe te vinden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt hiervoor.

Ondertussen heb ik op de link geklikt en op eBay bleek er een probleem te zijn dat deze verkoper niet naar het buitenland verstuurd via eBay

Maar diezelfde verkoper heeft wel een winkel in Duitsland Dortmund en daar heb ik het dan weer wel kunnen bestellen.

Dit is de link: CBO-DO - Ihr Onlineshop für neue und gebrauchte Computerartikel , Computer , PC , Hardware - Medion Retention Modul CPU Kühler Halterung für MD5000 MD8080 Medion Retention Modul CPU Kühler Halterung für MD5000 MD8080 MD 10022

Ondertussen is mijn pakje op reis vertrokken hoop ik.

Hartelijke dank voor uw medewerking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan hoor !... :top:

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.