Ga naar inhoud

nieuwe laptop kopen.

Aanbevolen berichten

hallo,

ik ben van plan om een nieuwe laptop te kopen, gewoon voor dagelijks gebruik. ik weet zelf niet wat voor iets ik wil kopen, dus ik vroeg me af of jullie mij konden helpen. de laptop is voor de hele familie.

ik wil een laptop van 17 inch of groter.

mijn budget is ongeveer 500 euro.

er hoeven geen zware spellen op, hij zal meer voor internet en de normale office dingen worden gebruikt.

ik wil hem graag bij een nederlandse winkel bestellen of ergens in nederland in de winkel halen.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met een keuze maken.

Groetjes spooky.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou eerder opteren voor een degelijk merk...en laat nu net de "bekendheid" van Acer helaas niet ontstaan zijn door zijn kwaliteiten en degelijkheid...:dong:

Je zit echter met een beperkt budget: hiermee kom je sowieso bij de "basic-laptops" terecht...een degelijke game-laptop kost minimum zowat het driedubbele van je budget...bovendien val je ook in een hogere prijsklasse door de gewenste schermgrootte.

Dus, misschien toch nog eventjes het eisenpakketje en eventueel ook het budget opnieuw bekijken ?...:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke,

fijn dat je een reageert.

Het lijkt me handiger voor de vragende partij dat je dan ook enkele merken noemt die volgens jou wel aan de minimum standaard voldoen.

Voor mij is een ACER of een ASUS meer dan voldoende. Garantie van twee jaar. Sneuvelt dat ding dan koop je weer een nieuwe.

Ook voor de duurdere merken die jij bedoelt heb je niet de garantie dat ze het nog doen over 3 jaar.

Dus beste....check deze link op tweakers.....je zult zien dat ACER en ASUS er heel goed uit komen....

Laptops - Prijzen en Specificaties - Tweakers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommige Acer-modellen komen inderdaad goed uit de bus, maar wat betreft algemene bouwkwaliteit en zeker de service kan Acer wat leren van andere fabrikanten, zoals o.a. ASUS, MSI, Dell en overigen.

Alle elektronische apparaten hebben trouwens een wettelijke garantie van 2 jaar. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt....echter je moet ook even in de gaten houden waar de machine in deze situatie wordt gebruikt....gewoon thuis.

Er wordt dus niet intensief meer gereisd. Daarom om is ACER of ASUS perfect. Ik heb er zelf ook een. Ook heb ik diverse accounts op dat ding omdat er meerdere mensen bij ons gebruik van maken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste pjee,

de boodschap heeft de bestemmelingen duidelijk nog niet bereikt...:dong:

Naar de TS toe: we wachten nog op een antwoord omtrent het eisenpakketje en het budget.

Naar jou toe: Acer is écht wel geen aanrader...zelfs niet als je die twee jaar garantie in rekening brengt...:argh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.