Ga naar inhoud

windows start niet op

bobschaart

Aanbevolen berichten

ik heb een laptop met windows 7 64-bit,

ik was bezig met het uitvoeren van CHKDSK

maar tijdens dat ging de laptop uit omdat de stekker uit het stopcontact werd gehaald en de batterij kapot was

nu als ik windows opstart kwamen er de eerste keer allemaal foutmeldingen dat er bestanden niet goed of beschadigd waren. de 2e keer dat ik wilde opstarten deed niks het meer en komt er steeds een blauw scherm

ik heb alles geprobeerd maar niks helpt. ik heb via een andere windows 7 64-bit pc een herstelschijf aangemaakt

maar... ook dat doet het niet.

help me:dong:

- - - Updated - - -

ik heb het blauwe scherm naar voren gehaald door op F8 te tikken en voor niet automatisch opnieuw opstaren te kiezen, er staat:

A problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage to your computer.

if this is the first ime you've seen this stop error screen, restart your computer. if this screen appears again,follow these steps.

Disable or uninstall any anti-virus, diks defragmentationor backup utilities. check your hard drive configuration, and check for any updated drivers. run CHKDSK /F to check for hard drive corruption, and then restart your computer.

TACHNICAL INFORMATION:

*** stop: 0x00000024 (0x000000000190494,0xFFFFFA8007049E40,0xFFFFFFFFc0000102,0x0000000000000000)

Link naar reactie
Delen op andere sites

herstel cd blijkt uiteindelijk wel te werken maar ik kan geen CHKDSK /f uitvoeren want er komt dit te staan:

het type bestandssysteem is ntfs.

kan actieve station niet vergrendelen.

schrijfcontrole kan niet worden uitgevoerd omdat het volume tegen schrijven is beveiligd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.