Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik krijg steeds de melding dat er een nieuwe versie is van de drivers van mijn videokaart (ATI Radeon HD 4600 series), maar deze versie is vorige week al geïnstalleerd en heb hem al tot drie keer toe opnieuw geïnstalleerd maar toch blijf ik de melding opnieuw krijgen.

amdxv.jpg

Als ik het goed bekijk vind ik er mappen van gewoon op de installatie partitie C, in de map programfiles 64 hier enkel ATI en in de map programfiles 86x hier staan er dan van ATI en ADM. Moet dit prgramma verwijderen en opnieuw installeren of hoe ken ik dit oplossen.

Geplaatst:

Klik op de knop Skip dan krijg je die melding niet meer.

Ook kan je het automatisch controleren naar updates in het control center wel uitzetten vermoed ik.

En.... waarom installeer je die updates?

Indien je PC goed werkt met de huidige drivers is het niet nodig om de update uit te voeren.

Soms krijg je zelfs problemen na het uitvoeren van updates.

Geplaatst:

Dag reddevel,

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.