Ga naar inhoud

printer niet berikebaar

Aanbevolen berichten

Zolang ik Kan Printen.

Op LAPTOP ( PC Guido)

START-Deze computer- mappen- mijn netwerklokaties- volledig netwerk- microsoft

windows netwerk

keuze BELKIN (draadloze router)

Coffeeline ( naam netwerk)

Bij keuze coffeeline krijg ik LS-wl 29 c (NAS)

PC Guido

Vast

Kies ik voor “vast” dan zie ik effectief

Bureaublad , mijn doc, doc coffeeline, User, printers en fax apparaten

OP vaste computer (vast)

Alles Identiek maar klik ik hier op PC guido

Dan krijg ik \\pcguido niet toegankelijk , niet de juiste machtigingen enz kan het netwerkpad niet vinden

Dus vraag ik me af zit het probleem mogelijks hier

ALS ik niet meer kan Printen Na verloop van tijd is op de laptop ook het netwerk coffeeline niet meer te zien.

Start ik toch onderstaande procedure zoals je vraagt via de opdracht prompt?

heb ondertussen de volgende opdrachten tijdens het te kunnneprinten uitgevoerd alleen loop ik vast bij de laptop na de controle op de c schijf staat het bestandje "ipconfig-LT-prt.txt niet ttz de ".txt" ontbreekt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verbindt de laptop ook eens met kabel aan de Belkin en schakel de wifi van de laptop (tijdelijk) uit.

Voer onderstaande uit op de laptop op een ogenblik dat je kan printen.

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je ipconfig /all > c:\ipconfig-LT-utp-prt.txt en druk enter.

Let op de spatie voor de / en voor en na de >.

C is de schijfletter van de systeemschijf; deze kan je aanpasssen indien de systeemschijf niet de letter C heeft.

Open de verkenner en klik op de C schijf.

Controleer of het bestand ipconfig-LT-utp-prt.txt bestaat.

Als het probleem zich ook in deze opstelling voordoet, maak dan ook hier een ipconfig logje.

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je ipconfig /all > c:\ipconfig-LT-utp-noprt.txt en druk enter.

Let op de spatie voor de / en voor en na de >.

C is de schijfletter van de systeemschijf; deze kan je aanpasssen indien de systeemschijf niet de letter C heeft.

Open de verkenner en klik op de C schijf.

Controleer of het bestand ipconfig-LT-utp-noprt.txt bestaat.

Voeg dan de bestandjes toe aan een volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.