Ga naar inhoud

Laptop --> tv scherm switcht automatisch

tomson

Aanbevolen berichten

Beste,

Mijn laptop is aangesloten op mijn tv scherm via een HDMI kabel. Sinds kort heb ik het irritante fenomeen dat mijn schermen vanzelf beginnen te wisselen. Dan verspringt het beeld van mijn TV plotseling naar mijn laptop en terug. Het gedrag is zeer onvoorspelbaar, soms gaat het langere periodes goed, en dan bij het afspelen van een youtube filmpje of iets dergelijks, dan begint het weer automatisch te switchen. Het vreemde is ook, dat wanneer mijn beeld terug op mijn laptopscherm verschijnt, ik via de toets fn+f5 niet meer de andere opties kan selecteren (gedeelde schermen bijvoorbeeld) echter na een tijdje verspringt mijn beeld dan terug automatisch naar mijn tv scherm. Als ik bij mijn schermresolutie ga kijken op de ogenblikken dat dit zich voordoet, dan geeft hij ook wisselend aan een 2e scherm te kunnen detecteren, en dan weer niet.

Iemand tips om dit probleem op te lossen? Alvast bedankt, Mvg,

Tom

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.