Ga naar inhoud

Welk bestand gebruikt een programma, om z'n data weg te schrijven.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben op zoek naar het bestandje dat een programma (Homedics Mibody 360) gebruikt, om de data van m'n stappenteller op te slaan. Ik heb al overal gezocht in programmadirectory, in programdata dir. enz... Vermits de data steeds bijgehouden wordt moet dit toch ergens op m'n HD staan. Is er een programma dat de handelingen kan LOGGEN ? Ik zou nl. graag de data gebruiken om in vb excel te werken, maar de exportfunctie van dit programma werkt niet. Bedankt

Geplaatst:
de exportfunctie van dit programma werkt niet. Bedankt

Dus je bent in de mogelijkheid om te exporteren vanuit de software maar het werkt niet?

Wat loopt er dan juist fout?

Ook kan je op de website van de fabrikant een formulier invullen waar in je het probleem omschrijft via deze link ( klik erop).

Zo kunnen zij je instructies doorgeven hoe je het probleem kan oplossen.

Geplaatst:

Kan je de afbeelding nog eens in een volgend bericht plaatsen want niet alles van de foutmelding is goed leesbaar.

Hoe je een printscreen kan maken met het knipprogramma lees je hier.(klik erop)

Geplaatst:

De rest v/h programma werkt perfect op W7. Als je op 'doorgaan' klikt loopt het programma vast. Maar wat ik eigenlijk zocht is niet zozeer een oplossing voor dit probleem (heb ik al opgegeven) maar een manier om erachter te komen in welk bestand hij de gegevens wegschrijft. Ik zou dan zelf wel iets vinden om te importeren.

Geplaatst:

Heb je ook al gezocht in C-> gebruikers-> gebruikersnaam-> Appdata-> naam van je software.

indien de map niet zichtbaar is moet je in de verkenner naar mapopties-> tabblad weergave gaan.

Daar zet je een vinkje bij verborgen bestanden, mappen en stations weergeven.

Klik op toepassen en OK.

Geplaatst:

Toch nog eens terug gaan zoeken, en ik heb idd 2 bestandjes gevonden (voor elke user1) (staat idd in c:gebr..\Appdata\Roaming\home..... enz.) Nu nog een trucje vinden om bestand te ontcijferen. Hartelijk bedankt voor de moeite. PS Ik heb zelf wel extentie txt toegevoegd, om als bijlage te kunnen sturen, heeft origineel geen extentie.

User1.txt

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.