Ga naar inhoud

Laptop: Mijn scherm is wit


Sloua

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een acer aspire 7720G laptop, bij het opstarten krijg ik een wit beeld.

Ik heb een nieuwe interne harde schijf aangekocht en ingestoken, maar krijg nog steeds geen beeld.

Als ik mn laptop aansluit op een ander scherm, heb ik ook geen beeld.

Ligt het probleem misschien aan de grafische kaart of moet ik gwn een nieuwe windows installeren?

De garantie van de laptop is al verlopen. Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn ?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie je tijdens het opstarten van je laptop iets op je scherm zoals het BIOS scherm (zwart scherm met witte letters, acer venster met mogelijkheden of ......helemaal niks?

Hoor je een geluid (biep toon) bij/ na het opstarten?

Je hebt een andere schijf geplaatst, je hebt Windows opnieuw geïnstalleerd met de correcte drivers?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed begrijp had je een probleem met het wit beeld.

Daarom heb je een andere harde schijf gekocht en die heb je zelf geplaatst, maar na de plaatsing heb je geen Windows installatie uitgevoerd?

Klopt dat zover?

Een PC of laptop heeft een besturingssysteem nodig om te kunnen werken.

Je hebt een nieuwe schijf geplaatst maar geen Windows geïnstalleerd, dan zal je laptop dus niet werken.

Maar je had indien bovenstaande klopt het probleem al voor de plaatsing van die nieuwe schijf, dan moet het een ander en hoogstwaarschijnlijk hardware probleem zijn.

Je kan altijd eens proberen indien je een Windows installatieschijf hebt (of leen er eentje) als test of je nog kan opstarten vanaf die schijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik zie helemaal niks op mijn scherm. en hoor ook niks..

.

aan de hand van een andere scherm, kon ik wel F2 drukken.

Dus je kon wel iets zien op je scherm.

Waar heb je de Windows xp schijf vandaan omdat je geen code hebt?

Staat er een sticker op je laptop met de Windows code?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.