Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen.

Ik wil mijn vriendin een leuk verjaardagscadeau geven.

Ik dacht aan een Netbook (liefst met optische drive).

Mijn budget ligt rond de 300 à 400 euro.

Iemand goeie tips?

Of andere cadeautips? :) het wordt er niet makkelijker op elk jaar ;)

Geplaatst:

Netbooks zouden in de toekomst stilaan van de markt gaan, maar er is gelukkig nog een ruim aanbod...ze blijven enorm handig en persoonlijk verkies ik ook een netbook boven een tablet.

Kan je vermelden of je vriendin in België of in Nederland woont (AZERTY / QWERTY) en wat ze zoal met die netbook wil gaan doen ?...

Een typische eigenschap van een netbook is nét dat ie GEEN CD/DVD-station heeft, tenzij je met een externe optische drive wil gaan werken ?...maar, dan maak je imho beter de overstap naar een laptop.

Of andere cadeautips? :) het wordt er niet makkelijker op elk jaar ;)

Lingeriesetje ?... xD

Geplaatst:

De processor voldoet aan de basisbehoeften maar is zeker geen sprintwonder met veel reserves te noemen...de C875-15F is bovendien een 17", wat ik persoonlijk weer té groot vind maar da's uiteraard een puur subjectieve visie.

Zelf zou ik dan ook kiezen voor een iets krachtigere processor en een kleiner scherm, zoals bijvoorbeeld deze Toshiba C850-1LJ.

Met Sony zit je naar mijn mening ook goed qua kwaliteit.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Zo'n €80 prijsverschil, wat o.a. te verklaren valt door de gevoelig tragere processor en het feit dat ie 2 GB RAM t.g.o. 4 GB heeft.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.