Ga naar inhoud

Jitter

Gast Kevin Bodson

Aanbevolen berichten

Gast Kevin Bodson
Op deze vraag van jou kwam tot op heden helaas geen antwoord...:dong:

Heb je deze infecties verwijderd ?...:hmmmm:

Ja deze zijn reeds verwijderd

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Prima !

Dan rest er nog een reactie op bericht 48 en bericht 50:

Start je systeem eens in Veilige Modus met netwerkondersteuning, controleer dan hier eens je down en upload snelheid.

Hoe is je snelheid in veilige modus?

En verwijder ook eens deze via msconfig uit de opstart.

HKLM\..\Run: [instaLAN] "C:\Program Files\Belkin\Router Setup and Monitor\BelkinRouterMonitor.exe" startup

Die applicatie is wel actief.

C:\Program Files\Belkin\Router Setup and Monitor\BelkinRouterMonitor.exe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Kevin Bodson
Prima !

Dan rest er nog een reactie op bericht 48 en bericht 50:

Als ik opstart in veilige modus, heb ik geen netwerk. Alhoewel ik bij de settings de optie netwerk heb aangevinkt (zie foto in bijlage).

Ook het uitschakelen van de Belkin functie bracht geen beterschap.

post-40743-1417705404,0002_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles geprobeerd en geen verbetering. Ik heb ook eens de snelheid getest op een wat oudere computer (Desktop) met nog oudere Ethernetcard on board.

Telenet formule is ook Fibernet. In bijlage een screenshot van de test.

post-32085-1417705404,7487_thumb.jpg

Zoals je ziet bekom ik ook geen hogere snelheden dan jij.

Ik zal morgen eens de test doen op een andere desktop, waar ik een snellere Lan card ingebouwd heb , en hiervan ook het resultaat eens posten.

Want deze morgen heb ik de test gedaan bij mijn buurman (ook telenet-klant, en heeft zelfs een slechter pakket dan ik, ik heb fibernet), en zijn jitter is 1.

Wat bedoel je met slechter? Een slechter als het jouwe bestaat niet.

Overzicht formules Telenet Business Fibernet | Telenet

(2) Theoretische snelheden: werkelijke snelheid kan beïnvloed worden door verkeer op het internet en andere technische factoren.

En ik ben ook uit nieuwschierigheid de voorwaarden gaan lezen.

http://klantenservice.telenet.be/content/waar-vind-ik-de-algemene-voorwaarden-van-telenet

En ik krijg daar te lezen.

De informatie, software, producten en diensten ("informatie") die op of via deze website worden aangeboden, kunnen onvolkomenheden van allerlei aard bevatten. Telenet staat niet in voor de geschiktheid, betrouwbaarheid, tijdigheid of nauwkeurigheid van de informatie. De informatie wordt geleverd en weergegeven zonder enige vorm van garantie.

Wat volgens mij betekent 60 Mbps zou kunnen, maar we kunnen dit niet garanderen.

Ook intressant om eens te gaan lezen.

http://klantenservice.telenet.be/content/wat-is-vrij-downloaden

Lees vanaf Wat betekent ‘grootverbruiker’?

aangepast door carfran
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik opstart in veilige modus, heb ik geen netwerk. Alhoewel ik bij de settings de optie netwerk heb aangevinkt

Tokkel tijdens het (her)opstarten van de laptop op de F8-toets, in het scherm dat je dan krijgt kies je voor Veilige modus met netwerkmogelijkheden.

post-20447-1417705404,8439_thumb.jpg

Wat bedoel je met slechter? Een slechter als het jouwe bestaat niet.

De "slechtere" abonnementsformule is Basic Internet (behoort niet tot de "Fibernet-familie", downloadsnelheid = 30 Mbps), ik vermoed dat het over daarover gaat ?

Hieronder de resultaten met een rechtstreekse bekabelde verbinding met deze formule:

post-20447-1417705404,8072_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Kevin Bodson
Tokkel tijdens het (her)opstarten van de laptop op de F8-toets, in het scherm dat je dan krijgt kies je voor Veilige modus met netwerkmogelijkheden.

[ATTACH=CONFIG]25607[/ATTACH]

De "slechtere" abonnementsformule is Basic Internet (behoort niet tot de "Fibernet-familie", downloadsnelheid = 30 Mbps), ik vermoed dat het over daarover gaat ?

Hieronder de resultaten met een rechtstreekse bekabelde verbinding met deze formule:

[ATTACH=CONFIG]25606[/ATTACH]

Als ik tijdens het opstarten op F8 druk, kom ik uit op een totaal ander scherm (blauw scherm met 2 keuzemogelijkheden: DVD-station of iets van Hitachi). Daarmee dat ik het had geprobeerd via de geavanceerde opstartopties.

En mijn buurman heeft inderdaad nog een basic-formule van Telenet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hier hebben we Business Fibernet M

Als ik tijdens het opstarten op F8 druk, kom ik uit op een totaal ander scherm (blauw scherm met 2 keuzemogelijkheden: DVD-station of iets van Hitachi).

Probeer dan met de F5 toets

Link naar reactie
Delen op andere sites

80326433.png

Computer/laptop volledig uitschakelen. Terug aanzetten en op de F5 toets blijven tokkelen tot het zwarte scherm verschijnt met de opstartmodussen.

Hoe betrouwbaar is Jitter ? Ik hecht zeer weinig geloof aan die test. Je bent woonachtig in Haasdonk, dan zou de dichtsbijzijnde server Lier moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.