Ga naar inhoud

[OPGELOST] windows vista skin op XP

Aanbevolen berichten

Het is naar eigen keuze dat je zoiets installeerd. Ik heb er ook nog veel geïnstalleerd vroeger. Nu ben ik er mee gestopt omdat ze je pc vertragen, fouten geven, sommige programma's werken niet meer, enz. Het is dus aan te raden de gewone Windows XP thema te behouden. Ik weet zoals veel onder jullie wel dat dat thema saai geworden is. Je kan er wel enkele downloaden, maar download nooit een visuele stijl! Want dat brengt soms virussen met zich mee, vertraagd je pc en geeft fouten! Net zoals al die vista thema's, die zijn allemaal visual styles. Daar moet je dan een bestand voor upgraden in xp om die visual styles op te kunnen zetten. Maar is niet altijd virusvrij! Ik raad je dus aan om gewoon niet te zoeken naar een vistathema. Wil je meer info over website waar je thema's kan vinden, of iets anders? Je kan het altijd posten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.