Ga naar inhoud

N.A.S. QNAP TS-419P+ >>> aansluiten op net/router


Nam-Reh

Aanbevolen berichten

:embarassed:

Na méér dan 'n jaar m'n QNAP TS-419P+ niet gebruikt te hebben, sloot ik 'm nog es aan op m'n PC...

Start op, alles OK.

Tot ik verbinding zoek...

Ik krijg steeds volgende melding (ik heb de lichte indruk dat het 't zelfde probleem is dat ik met m'n Gigabit Quad Bay N.A.S. ook heb > zie m'n andere topic >[h=2]N.A.S. (Network Attached Storage) Gigabit Quad Bay NAS is "niet zichtbaar"[/h] http://www.pc-helpforum.be/f111/n-s-network-attached-storage-gigabit-60094/ ) :

System has detected that your DNS server can't resolve hosts, and some applications might not work properly.

Please go to " System Administration > Network > TCP/IP " , and check if you have entered the valid DNS server. If you are not sure what to use, please contact your ISP (Internet Service Provider) and ask for the correct information.

Do not ask me again

Man-man-man... toen ik 'm voor 't eerst aangesloten gekregen had was ik blij dat 't eindelijk achter de rug was... Tot nu... Ik krijg dus blijkbaar geen van beide N.A.S.'sen aangesloten op m'n pc... :hmmmm:

Dus in 't kort : HELP... (!!!) Anybody...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

(Voorlopige, niet 100% zekere) update :

De (enige) wijziging (naar mijn weten) dat ik in m'n netwerk toegepast heb, sinds de (enige) installatie van m'n QNAP-N.A.S. is de "Apple Airport Extreme" die ik tussen de Telenet-router & "de rest van m'n netwerk" geplaatst heb...

Deze avond (of dit weekend) zal ik deze er es van tussen halen & de N.A.S.-verbinding opnieuw testen.

...To be continued... xD

(Aaj'll kiep joew at de haajt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.