Ga naar inhoud

mijn pc doet raar

Aanbevolen berichten

• Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Graag nog een antwoordje op onderstaande vragen ?...

De laptop werd recent opnieuw geïnstalleerd, ik vermoed dat je hem hebt teruggezet naar zijn fabrieksinstellingen ?...

Alle updates zijn nog niet geïnstalleerd, zo ontbreekt Service Pack 1...laat hem via Windows Update nog eens zoeken naar nieuwe updates, indien SP1 niet wordt aangeboden mag dit vermelden in je volgende post.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Wouter,

...ik vrees (correct me if I'm wrong) dat de laptop last heeft van stof binnenin... (wat storing geeft op de verbindingen)

Heb jij ervaring met openen/onderhouden van PC's/Mac's/laptop's...?

Dan zou je dit (eventueel) zelf kunnen nakijken, doch > doe voorzichtig... Denk aan ESD (Electro Static Damage)

Kijk eerst (!) op de site van ifixit hoe je 't moet doen > Asus Laptop - iFixit

Of misschien (eerst, alvorens je de laptiop uiteen schroeft) es de toestand van je drivers nakijken...?

Updates...? Windows, grafische kaart,...

Mvg, Herman.

ik heb mijn laptop ontstoft en nog altijd het zelfde probleem

- - - Updated - - -

ja ik heb hem terug naar de fabrieks instellingen gedaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan SP1 hier downloaden, je dient de voorlaatste download te nemen: windows6.1-KB976932-X64.exe

Run via de site van Intel de Intel Driver Update Utility om te checken of er drivers dienen geïnstalleerd/geupdate te worden...installeer op dit moment NOG NIETS, maar vermeld hier over welke drivers het gaat, maak er eventueel een afbeelding van nadat je op Expand All hebt geklikt.

Om deze tool te laten runnen heb je Java nodig en dien je toelating te geven.

Een afbeelding kan je maken met het knipprogramma (klik er op) en die kan je dan in een volgend bericht hier op het forum plaatsen (klik er op).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is het resultaat van Intel Driver Update Utility ?...

installeer op dit moment NOG NIETS, maar vermeld hier over welke drivers het gaat, maak er eventueel een afbeelding van nadat je op Expand All hebt geklikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.