Ga naar inhoud

Kleuren beeldscherm anders


Nien

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Laat ik maar beginnen met te zeggen dat ik niet bijster veel ervaring heb met computer. Dus wees gewaarschuwd! ;)

Een tijdje geleden heb ik mijn laptopscherm laten vervangen door een scherm van exact hetzelfde type. Dit was goed gegaan, alleen deed mijn webcam het niet meer. Ik ben teruggegaan naar de winkel en die hebben deze toen gemaakt, met als gevolg dat de microfoon het niet meer deed. Voor iemand die veel Skype gebruikt is dat best lastig. Weer teruggegaan, ze konden dit niet maken, dus een losse webcam en microfoon erbij gekocht. Maar sinds een paar dagen heb ik mijn laptop weer terug, maar zijn de kleuren van voornamelijk foto's anders. Roze/rood wordt roder en wit wordt witter, daarnaast zit er een rare gloed over. Mijn vraag is of dit kan liggen aan de reparaties? Het is vrij storend dat alle foto's er uitzien alsof ze onwijs (slecht!) gephotoshopt zijn...

Alvast bedankt! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een tijdje geleden heb ik mijn laptopscherm laten vervangen door een scherm van exact hetzelfde type.

Maar sinds een paar dagen heb ik mijn laptop weer terug, maar zijn de kleuren van voornamelijk foto's anders. Roze/rood wordt roder en wit wordt witter, daarnaast zit er een rare gloed over. Mijn vraag is of dit kan liggen aan de reparaties? Het is vrij storend dat alle foto's er uitzien alsof ze onwijs (slecht!) gephotoshopt zijn...

Alvast bedankt! :)

Ben geen hardware expert maar kan toch met het vervangen van het scherm te maken hebben.

Je zal toch wel garantie hebben op die reparatie dus ........ik vrees terug naar die winkel ( weeral).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben geen hardware expert maar kan toch met het vervangen van het scherm te maken hebben.

Je zal toch wel garantie hebben op die reparatie dus ........ik vrees terug naar die winkel ( weeral).

Ik was er al bang voor... Ik weet niet precies hoe het zit met de garantie. De vorige twee keer waren ze ook niet al te blij. Wel hebben ze dat kosteloos gedaan. Weet niet hoe dat deze keer zou gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.