Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey,

Ik heb een Medion Akoya notebook met windows 7, maar die start niet meer op. Verder dan het windows logo raak ik niet en ook tijdens een recover met de hulp cd's blijft hij steeds hangen tijdens het proces.

Mijn papa wil me niet direct helpen. Stonden geen belangrijke gegevens op, dus alle manieren zijn goed om een terug werkende windows 7 te krijgen.

Groetjes,

beetje-radeloze-Robin :dong:

Geplaatst:

Zonder de recovery CD's, nadien volg je de instructies op je scherm.

Wanneer dit niet mocht lukken, gelieve dan de type-aanduiding en de leeftijd van je laptop te vermelden.

Geplaatst:

Medion Akoya MD97772 (MSN 30012318). Moet ongeveer een jaar oud zijn.

Bij F3 geeft ie onderaan hard disk recovery failed en moet ik gewoon opstarten tot ie weer vastloopt op het windows logo.

Geplaatst:

Bij een recente Medion krijg je meteen na het indrukken van de powerknop de melding Press F11 to run recovery of Press F12 to run recovery. Welke van deze meldingen krijg je ?...

Geplaatst:

Neem dit topic eens grondig door, download en brand de juiste herstelschijf...start op vanop je herstelschijf en voer een systeemherstel uit naar een tijdstip waarop de PC nog normaal functioneerde.

Tweede mogelijkheid is het uitvoeren van een opstartherstel via de herstelschijf.

Voor het wijzigen van de opstartvolgorde in je bios: dat wordt hier duidelijk uitgelegd.

Geplaatst:

Herstelschijf gebrand en opgestart. Maar net als bij de gewone recovery (na taalkeuze) blijft hij hangen op de blauwe achtergrond na de keuze van toetsenbordindeling (heb Belgisch punt gekozen)!!!

:dong:

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.