Ga naar inhoud

Duitse Ukash

Aanbevolen berichten

Nee, geen meldingen meer. Wel is mijn bureaublad tekening weg, maar ik vermoed dat die dan gewoon ergens bij de opkuis gesneuveld is.

Een laatste vraag betreft enkele files, die iemand die eerst geprobeerd had mijn pc te genezen ;-) in een aparte map had gebackupt. Ik merk net dat als ik ze met kladblok open, ze namelijk dezelfde registerregeltjes geven als degene die ik heb weggedaan via de vorige posts:

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =

O4 - HKCU\..\Run: [Adobe CSx Manager] C:\Users\Gebruiker\AppData\Roaming\46f924f7-fe31-44c2-b2c4-5315c2ede1b3ad\fffecbccedebad.exe

O4 - Startup: SrjrnNTgvSE.exe

O4 - HKCU\..\RunOnce: [*System Health Monitoring Service Pro] "C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Temp\6219e0c0c65748d6.exe"

enz.

Er staat ook die SrjrnNTgvSE.exe bij. Zou je mij nog even kunnen laten weten of ik die backup-map kan verwijderen?

Hartelijk dank voor alle hulp! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die backup mag je verwijderen en dat geldt ook voor zoek.exe en Combofix.

Zoek.exe mag je van bureaublad halen.

Verwijder Combofix: Start -> Uitvoeren en typ: ComboFix /Uninstall (met spatie voor de /).

Dit zal Combofix verwijderen + gerelateerde mappen en bestanden, herstelt de klokinstellingen opnieuw, verbergt de bestandsextensies, gaat verborgen bestanden en systeembestanden terug verbergen en maakt een nieuw herstelpunt.

Indien aanwezig mag je de map C:\Qoobox manueel verwijderen.

En laat dan - al laatste opruiming - nog even dit scannen:

Download AdwCleaner by Xplode naar je bureaublad.

Sluit alle openstaande vensters.

• Vista en Windows 7 gebruikers: Rechtsklik op AdwCleaner en selecteer als Administrator uitvoeren...
  • Voor XP: Gewoon dubbelklikken op AdwCleaner.
  • Klik vervolgens op Verwijderen.
  • Klik bij AdwCleaner – Informatie op OK
  • Klik bij AdwCleaner – Herstarten Noodzakelijk op OK

Dat tijdens de actie de snelkoppelingen verdwijnen, is normaal. Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent een logfile. Post de inhoud van dit log in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

# AdwCleaner v2.300 - Verslag gemaakt op 05/05/2013 om 22:43:40

# Geactualiseerd op 28/04/2013 door Xplode

# Besturingssysteem : Windows Vista Home Premium Service Pack 2 (32 bits)

# Gebruiker : Gebruiker - PC_VAN_GEBRUIKE

# Opstarten Modus : Normale modus

# Gelanceerd vanaf : C:\Users\Gebruiker\Desktop\adwcleaner.exe

# Optie [Zoeken]

***** [Diensten] *****

***** [Files / Mappen] *****

Map Aanwezig : C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\ClickPotatoLiteSA

***** [Register] *****

Sleutel Aanwezig : HKCU\Software\Softonic

Sleutel Aanwezig : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\063A857434EDED11A893800002C0A966

Sleutel Aanwezig : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\0FF2AEFF45EEA0A48A4B33C1973B6094

Sleutel Aanwezig : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\305B09CE8C53A214DB58887F62F25536

***** [browsers] *****

-\\ Internet Explorer v9.0.8112.16476

[OK] Het register bevat geen enkele ongeoorloofde invoer.

-\\ Mozilla Firefox v15.0 (nl)

File : C:\Users\Gebruiker\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\q89b690q.default\prefs.js

[OK] De file bevat geen enkele ongeoorloofde invoer.

-\\ Google Chrome v26.0.1410.64

File : C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences

[OK] De file bevat geen enkele ongeoorloofde invoer.

AdwCleaner[R1].txt - [1491 octets] - [05/05/2013 22:43:40]

########## EOF - C:\AdwCleaner[R1].txt - [1551 octets] ##########

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download "Delfix by Xplode"

delfix.jpg

Start de tool middels dubbelklik.

Zet nu vinkjes voor de volgende items:

• Activate UAC
  • Remove disinfection tools
  • Create registry backup
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.