Ga naar inhoud

VBScript runtime error '800a0035' file not found upload.asp/line 103 en typing errors

xsacrax

Aanbevolen berichten

Recent heb ik windows 7 geïnstalleerd op mijn laptop en de oude vista vervangen. De nieuwe windows oogt echt prachtig maar ik loop tegen een irritante error boodschap aan (Microsoft VBScript runtime error '800a0035'), wanneer ik foto's wil uploaden om aan een advertentie toe te voegen op mijn favoriete website www.vogelmarktplaats.nl . Ik heb om zeker te zijn dat ik dat ik foto's kan uploaden op andere kanalen, de test gedaan op facebook en dit gaf daar geen enkel probleem. Ik heb Regclean pro laten lopen om registerfouten eruit te halen, maar tevergeefs. Dan is er nog een 2de probleem: mijn cursor springt steeds naar voor in de tekst die ik aan het typen ben en verwijderd soms ook letters... Ik laat Malware bytes nu lopen en als virusscanner heb ik Avast erop gezet. Alvast bedankt om mij verder te helpen. Met vriendelijke groeten, xsacrax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Microsoft VBScript runtime error '800a0035' kopmt van het uitvoeren van een VB script bij het opladen van de afbeeldingen.

Dergelijke scripts draaien op de server van de website en dus zit de fout waarschijnlijk bij de site en niet bij jouw.

We zullen wel eens nagaan in hoeverre je systeem besmet is met malware of virussen.

1. Download HijackThis. (klik er op)

Klik op HijackThis.msi en de download start automatisch na 5 seconden.

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Als je geen netwerkverbinding meer hebt, kan je de download doen met een andere pc en het bestand met een usb stick overbrengen

Als je enkel nog in veilige modus kan werken, moet je de executable (HijackThis.exe) downloaden.

Sla deze op in een nieuwe map op de C schijf (bvb C:\\hijackthis) en start hijackthis dan vanaf deze map.

De logjes kan je dan ook in die map terugvinden.

2. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten. (lees eerst de rode tekst hieronder!)

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\\Program Files\\Trend Micro\\HiJackThis of C:\\Program Files (x86)\\Trend Micro\\HiJackThis. (Bekijk hier de afbeelding ---> Klik hier)

3. Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken en hij begeleidt jou verder door het ganse proces.

Tip!

Wil je in woord en beeld weten hoe je een logje met HijackThis maakt en plaatst op het forum, klik dan HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Hoi Kweezie wabbit,

hieronder mijn logje.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4

Scan saved at 9:40:17, on 3/05/2013

Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)

MSIE: Internet Explorer v10.0 (10.00.9200.16537)

Boot mode: Normal

Running processes:

C:\Windows\system32\Dwm.exe

C:\Windows\Explorer.EXE

C:\Windows\system32\taskhost.exe

C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe

C:\ProgramData\Search Protection\SearchProtection.exe

C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe

C:\Program Files\Innovative Solutions\DriverMax\drivermax.exe

C:\PROGRA~1\AD-AWA~1\AdAware.exe

C:\Windows\system32\wuauclt.exe

C:\Users\Jan\Downloads\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = https://www.google.be/

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =

R3 - URLSearchHook: Ad-Aware Security Add-on - {6c97a91e-4524-4019-86af-2aa2d567bf5c} - C:\Program Files\adawaretb\adawareDx.dll

O2 - BHO: Ad-Aware Security Add-on - {6c97a91e-4524-4019-86af-2aa2d567bf5c} - C:\Program Files\adawaretb\adawareDx.dll

O2 - BHO: Java Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre7\bin\ssv.dll

O2 - BHO: avast! WebRep - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll

O2 - BHO: URLRedirectionBHO - {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office14\URLREDIR.DLL

O2 - BHO: Java Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre7\bin\jp2ssv.dll

O3 - Toolbar: Ad-Aware Security Add-on - {6c97a91e-4524-4019-86af-2aa2d567bf5c} - C:\Program Files\adawaretb\adawareDx.dll

O3 - Toolbar: avast! WebRep - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll

O4 - HKLM\..\Run: [Ad-Aware Browsing Protection] "C:\ProgramData\Ad-Aware Browsing Protection\adawarebp.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [searchProtection] C:\ProgramData\Search Protection\_run.bat

O4 - HKLM\..\Run: [Ad-Aware Antivirus] "C:\Program Files\Ad-Aware Antivirus\AdAwareLauncher" --windows-run

O4 - HKLM\..\Run: [avast] "C:\Program Files\AVAST Software\Avast\avastUI.exe" /nogui

O4 - HKLM\..\Run: [sunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"

O4 - HKCU\..\Run: [DriverMax] "C:\Program Files\Innovative Solutions\DriverMax\drivermax.exe" -agent

O4 - HKCU\..\Run: [DriverMax_RESTART] "C:\Program Files\Innovative Solutions\DriverMax\drivermax.exe" -RESTART

O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOCAL SERVICE')

O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOCAL SERVICE')

O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETWORK SERVICE')

O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETWORK SERVICE')

O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [sPReview] "C:\Windows\System32\SPReview\SPReview.exe" /sp:1 /errorfwlink:"http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=122915" /build:7601 (User 'SYSTEM')

O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [sPReview] "C:\Windows\System32\SPReview\SPReview.exe" /sp:1 /errorfwlink:"http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=122915" /build:7601 (User 'Default user')

O8 - Extra context menu item: &Verzenden naar OneNote - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office14\ONBttnIE.dll/105

O8 - Extra context menu item: E&xporteren naar Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office14\EXCEL.EXE/3000

O9 - Extra button: Verzenden naar OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\ONBttnIE.dll

O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Verzenden naar OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\ONBttnIE.dll

O9 - Extra button: &Gekoppelde notities van OneNote - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll

O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Gekoppelde notities van OneNote - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll

O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics

O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/shockwave/cabs/flash/swflash.cab

O18 - Filter hijack: text/xml - {807573E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\OFFICE14\MSOXMLMF.DLL

O23 - Service: Ad-Aware Service - Lavasoft Limited - C:\Program Files\Ad-Aware Antivirus\AdAwareService.exe

O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe

O23 - Service: avast! Antivirus - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe

O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - NVIDIA Corporation - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe

O23 - Service: Ad-Aware (SBAMSvc) - GFI Software - C:\Program Files\Ad-Aware Antivirus\SBAMSvc.exe

--

End of file - 5848 bytes

Het meest vervelende probleem is dat mijn cursor steeds naar voren in mijn zin springt zoals nu ... waarbij er woorden worden getypt tussen wat ik al getypt heb. hij springt ook soms naar andere plaatsen op mijn scherm of selecteert stukken tekst enz... dat het uploaden van die foto's op die ene site niet meer lukt kan ik mee leven. komend weekend ben ik met vereniging weg en ga ik veel typwerk op deze laptop moeten verrichten. Ik hoop dat ik snel van dit toetsenbordprobleem verlost ben. Alvast bedankt!

Groetjes,

xsacrax

aangepast door xsacrax
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het logje ziet er goed uit.

Ik heb enkel mijn bedenkingen bij Ad-Aware.

Vroeger was dat een goed programma maae sinds het enkele jaren geleden werd overgenomen door een bedrijf dat zelf adware op de markt brengt, stel ik mij vragen bij de betrouwbaarheid van het programma.

De meeste anti-virus programma's kunnen tegenwoordig ook ad-ware tegenhouden waardoor Ad-Aware eigenlijk overbodig is geworden.

Mijn advies is dan ook om Ad-Aware te verwijderen en daarna een registeropruiming te doen met CCleaner

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”.

Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Dat cursor probleem, heb je dat al lang?

Heb je omstreeks de tijd dat het probleem begon drivers ge-update ofzo?

Om welke laptop gaat het juist?

Kan je het merk, model en type van de laptop opgeven?

Heb je op de website van de fabrikant van de laptop als gezocht naar (nieuwe) drivers voor heet touchpad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.