Ga naar inhoud

Netwerkbeheerder

Jive1

Aanbevolen berichten

Hey!

Ik heb 2 pc's in een klein netwerk staan.

Eén pc draait onder Windows7, de ander is een ietwat oudere pc en draait nog onder Windows XP.

Van de pc onder Windows 7 kan ik alles doen op de andere pc wat ik wil, geen probleem, blijkbaar heb ik daar als beheerder alle rechten op.

Maar van de andere pc is het steeds een probleem om op de eerste iets te doen.

Nu ik voor mijn FlightSimulator FS2004 over 2 schermen wil werken, FSUIPC/WideView/WideClient van Pete Dowson, moet ik, onder andere vanuit een Addon-programma op de pc met XP, kunnen aangeven waar dat programma bijvoorbeeld FS2004 moet vinden op de andere pc.

Nu kan ik wel vanop die pc met de Addon programma's aangeven welke de naam is van de andere pc, maar verder kan ik niet gaan. Steeds zegt mijn systeem dat ik onvoldoende rechten heb om op de pc met Win7 iets te doen, zelfs dus niet een folder aanduiden op een bepaalde drive.

Mijn vraag is... Hoe kan ik mezelf Netwerkbeheerder maken, en wel dezelfde op beide pc's?

Greetz

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.