Ga naar inhoud

muis werkt niet meer

EddyC

Aanbevolen berichten

goeiemorgen

sinds gisteravond werkt mijn Microsoft Optical Mouse 3000 niet meer

In februari heb ik hetzelfde probleem gehad, heb toen ook een nieuwe muis geprobeerd, maar die werd ook niet herkend. Drivers installeren via de Microsoft download site helpt niet

Toen werd dat probleem op één of andere manier plots opgelost, werkte de muis terug, maar toen werkte de helft van mijn PC niet meer zoals het hoort. Heb hier toen ook gepost, en het heeft heel wat moeite en antwoorden van uw experts gekost om dit in orde te krijgen.

Nu durf ik uit mezelf niets meer te proberen om de muis terug aan de praat te krijgen, bang dat alles weer op hetzelfde gaat uitdraaien als vorige keer

Kan er iemand mij helpen aub, ben absoluut niet bedreven in het werken zonder muis....

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

is je muis aangesloten aan usb of zo een groen rondje? probeer anders een converter er tussen te zetten van usb naar dat groene rondje. Weet niet hoe die dingen heten maar je zal ze geheid tegen komen in een webshop.

Als het bij alle muizen hetzelfde is, denk ik dat er een fout in je moederbord zit, wellicht kan een bios update helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

muis is inderdaad aangesloten aan usb

maar idd 't is bij alle muizen hetzelfde, hoe moet ik een bios update doen? ben complete leek in computertechnologie, als ik er op kan werken ben ik al content, maar o wee als er iets niet marcheert dus....

Link naar reactie
Delen op andere sites

muis is inderdaad aangesloten aan usb

maar idd 't is bij alle muizen hetzelfde, hoe moet ik een bios update doen? ben complete leek in computertechnologie, als ik er op kan werken ben ik al content, maar o wee als er iets niet marcheert dus....

Zelf heb ik nog nooit een bios update uitgevoerd. dus weet hier vrij weinig van. Heb je alle usb poorten al geprobeerd?

En wellicht dat dit simpele adaptertje kan helpen:

''usb to mouse adapter''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een BIOS update uitvoeren is altijd riskant en kan je beter pas (laten) uitvoeren indien zeker nodig.

Kijk eens in apparaatbeheer of er gele driehoekjes aanwezig zijn (via start-> configuratiescherm).

Je hebt het probleem dus met alle hardware die je op een USB- poort aansluit?

Heb je nog andere problemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ondertussen een bios update gedaan (had het laatste bericht hier nog niet gezien....

heb een HP, heb de aanwijzigingen gevolgd die ze op hun helpdesk gaven

niet ALLE hardware gaf problemen, want een usb-stick kon ik wel aansluiten, maar met de bios update te doen is het probleem toch plots opgelost

Dit was de tweede keer dat ik met problemen zat, bedankt alweer, dank zij jullie zijn ze weer opgelost :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb het probleem opnieuw, muis heeft gewerkt gisteravond en vanmorgen, en plots, hop, gedaan.... 't is net hetzelfde als voorheen, sd kaart van fototoestel wordt ook niet meer herkend, usb-stick wel

wat nu ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.