Ga naar inhoud

muis werkt niet meer

EddyC

Aanbevolen berichten

begin 2012 heb ik een harde schijf crash gehad, zit sindsdien een nieuwe harde schijf in, en heb toen ineens gevraagd om windows7 er op te zetten, en in het frans, daarvoor stond er ook windows7 op, maar in 't nederlands, maar sinds de nieuwe harde schijf erin zit heb ik dus geen windowsversie vervangen

en nee, mijn muis zit wel degelijk rechtstreeks in een usb poort, ook toen ze nog werkte....

en zonder tussenstuk, zo'n PS2 aansluiting heb ik hier precies zelfs niet

wat betreft installatie van nodige drivers, heb mijn laptop toen binnen gedaan bij een Forcomwinkel, die hebben windows7 er dus opgezet

heb ook nog steeds het probleem dat mijn SD kaart ook niet wordt herkend dus, voor de rest werkt alles blijkbaar normaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De muis heeft enkele maanden gewerkt veronderstel ik na want je vorig topic dateert van 20/02/2013.

De muis heb je zelf aan de praat gekregen maar wist niet meer hoe.

Ook in de week heeft de muis zijn werk even gedaan (na de BIOS update).

Maar je hebt ook problemen met andere hardware op USB, maar niet altijd.

Heb je al eens op een andere poort geprobeerd?

Verwijder je de hardware ook via de functie "veilig verwijderen" naast je klok?

Welke apparaten hangen er nog aan je USB- poorten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

muis heeft inderdaad gewerkt van februari tot vorige week, een usb stick werkt wel op usb-poort, enig ander apparaat dat er (soms) aanhangt, is de printer, maar alleen als ik die nodig heb

heb 3 usb poorten, eender welke ik probeer, de muis doet het niet

en ja, printer en usb stick verwijder ik altijd met "veilig verwijderen"

Link naar reactie
Delen op andere sites

vorige keer was het laatste dat me werd aangeraden, een opdracht prompt uit te voeren, sfc / scannow, en daarna waren die problemen opgelost, er waren er toen wel meer dan alleen het niet werken van de muis, maar zou ik dat terug kunnen doen misschien? bijkomend probleem is dus dat ik zoveel foto's mag nemen als ik wil met mijn fototoestel, ik krijg ze niet op mijne pc, da's nog erger dan het niet marcheren van die muis

Link naar reactie
Delen op andere sites

vorige keer was het laatste dat me werd aangeraden, een opdracht prompt uit te voeren, sfc / scannow, en daarna waren die problemen opgelost, er waren er toen wel meer dan alleen het niet werken van de muis, maar zou ik dat terug kunnen doen misschien?

Je kan maar proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik merk nu ook dat m'n sd kaart van mijn fototoestel niet meer wordt herkend,
muis heeft gewerkt gisteravond en vanmorgen, en plots, hop, gedaan.... 't is net hetzelfde als voorheen, sd kaart van fototoestel wordt ook niet meer herkend, usb-stick wel

wat nu ?

muis heeft inderdaad gewerkt van februari tot vorige week, een usb stick werkt wel op usb-poort, enig ander apparaat dat er (soms) aanhangt, is de printer, maar alleen als ik die nodig heb

heb 3 usb poorten, eender welke ik probeer, de muis doet het niet

en ja, printer en usb stick verwijder ik altijd met "veilig verwijderen"

Even samenvatten:

Printer, USB- stick, fototoestel en muis zijn de apparaten die je via USB- poort gebruikt.

Met muis en fototoetsel heb je de problemen, printer en USB-stick geven geen problemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

fototoestel is niet via usb, heb een speciale sleuf om sd card in te steken, en als ik dan foto's naar de pc wil uploaden zegt ie dat er geen kaart insteekt

printer en usb stick werken volledig normaal via usb poort

geen enkele muis werkt in geen van mijn usb poorten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar op het verkeerde been gezet door het feit dat in de berichten ook melding werd gemaakt van andere apparaten die niet werkten en ik dacht dat het ook USB hardware was.

Het probleem is dan niet de USB- poort zelf.

Controleer eens via start-> configuratiescherm-> apparaatbeheer welke muizen worden weergegeven.

Ga ook eens naar start-> configuratiescherm-> muis en kijk de instellingen na.

Vanavond heb ik een laptop ter beschikking en ga dan zelf ook de instellingen eens nakijken en overlopen, dus kom er nog op terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.