Ga naar inhoud

muis werkt niet meer


EddyC

Aanbevolen berichten

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

bij apparaatbeheer - muis - staat : souris compatible PS/2 ?????

terwijl ze dus in een usb poort zit, ik heb geen PS/2 aansluiting

zit daar het probleem ?

Volgens het speccy logje zijn je muis en toetsenbord verbonden met je laptop via een PS/2 aansluiting en NIET via USB.

Dat was al zichtbaar in het speccy logje.

Staan er in apparaatbeheer twee muizen, het touchpad en je muis via kabel?

post-23245-1417705411,1952_thumb.png

Als je naar start-> configuratiescherm-> muis gaat zie je daar ook twee stuks zoals hieronder weergeven in het tabblad Hardware?

post-23245-1417705411,225_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

er staat maar 1 muis, ook geen touch pad, bij de muis staat dus : souris compatible avec PS/2

klik ik daar op, dan staat er: type de periférique : souris et autres perifériques de pointage

fabricant : microsoft

emplacement : branché dans le port souris PS/2

en dat het correct werkt....... da staat er ook.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die ene muis met vermelding PS/2 zou je touchpad moeten zijn.

De andere muis is niet aanwezig.

Het enige wat ik zelf nog vermoed is dat met de Windows 7 installatie niet alle juiste drivers geïnstalleerd zijn.

Is die Windows 7 geïnstalleerd in een PC- winkel?

Download en installeer eerst deze driver (klik erop), dan deze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, windows 7 is geinstalleerd in een PC winkel, heb hem toen binnengedaan bij Forcom

maar hoe komt het dan dat de muis wel een jaar gewerkt heeft, en het nu twee keer begeeft op een paar maanden?

zal nu even die drivers downloaden en installeren

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, windows 7 is geinstalleerd in een PC winkel, heb hem toen binnengedaan bij Forcom

maar hoe komt het dan dat de muis wel een jaar gewerkt heeft, en het nu twee keer begeeft op een paar maanden?

Als ik dat wist......maar ik weet het niet. xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

drivers zijn geinstalleerd, maar 't werkt nog niet

nu staat er bij apparaatbeheer geen muis meer compatibel met PS/2, maar staat er :Synaptics PS/2 port touch pad

als ik een muis aansluit, komt er een melding : periférique USB non reconnu, hij vindt ze niet....

Link naar reactie
Delen op andere sites

drivers zijn geinstalleerd, maar 't werkt nog niet

nu staat er bij apparaatbeheer geen muis meer compatibel met PS/2, maar staat er :Synaptics PS/2 port touch pad

Je touchpad is nu correct aanwezig en wordt mijn vermoeden groter dat de drivers bij de installatie van Windows niet of niet correct geïnstalleerd zijn.

Heb je de laptop ook herstart na de installatie van de chipsetdriver ?

als ik een muis aansluit, komt er een melding : periférique USB non reconnu, hij vindt ze niet....

Kan je daar eens een printscreen van maken en in een volgend bericht plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb inderdaad de laptop heropgestart na installatie

voor die printscreen : ik veronderstel dat ik op prt sc moet klikken, maar waar vind ik daarna dan de gemaakte printscreen?

- - - Updated - - -

ik denk dat ik weet hoe het komt dat ik noch in Word, noch in Paint ne printscreen kan plakken

mijne webcam werkt ook niet, dus zal hij geen print maken veronderstel ik?

nog een probleem bij...

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.